Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan ju inte vara sämre. Fick hem länken till denna idag men dagsljusbilder får vänta tills imorgonMen bronsdag för helvete
Har ni helt tappat det och blivit hedningar
![]()
Hej igen.
Otroligt smäcker klocka. Känns perfekt på handleden med sina 36 mm, tyckte först att det kändes i minsta laget men har nu vant mig.
Var ”orolig” för att länken skulle vara skarp i kanterna med tanke på att det är en billigare variant men nemas problemas. Urtavlan är mönstrad trots att jag beställde den svart varianten men det har också växt på mig, faktiskt en av de saker jag gillar med klockan.
För en femtedel av vad en G-shock i titan kostar också. Ska bli intressant att se!
Runt 300USD
Kul att ngn vågar slåss mot g-shock![]()
Sjukt nöjd med materialet på min RZE som nu lämnat boet.För en femtedel av vad en G-shock i titan kostar också. Ska bli intressant att se!
För en femtedel av vad en G-shock i titan kostar också. Ska bli intressant att se!
Squale såld, 1800 skickat för Wolbrook?Två micros up for grabs om någon är sugen, PMa
![]()
![]()
Bägge bilder ärligt stulna av tidigare ägare![]()