Red Stars baksida, de kallar den själva för ’Jumping time’ vilket också är graverat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt med svart rotor!![]()
Red Stars baksida, de kallar den själva för ’Jumping time’ vilket också är graverat![]()
Wait a minute.![]()
Red Stars baksida, de kallar den själva för ’Jumping time’ vilket också är graverat![]()
Blå!Coolt med svart rotor!![]()
Det där med numreringen har jag ingen aning om, men det stämmer nog det som du säger. Väldigt låg numrering vi har fått !?Wait a minute.
Är dom individuellt numrerade?!
Står 0098 på din där det står 0112 på min...
![]()
Blå!
![]()
Häftigt att den byter färg så, såg verkligen svart ut på den andra bilden.Wait a minute.
Är dom individuellt numrerade‽
![]()
Blå!
![]()
Jag tror din paketöppning vann.Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har skrivit till Julian och frågat om numreringen, nu får vi vänta och seWait a minute.
Är dom individuellt numrerade‽
![]()
Blå!
![]()
Wow vilken fin, Grattis!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boom, där satt den!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nytt in här också!
Kan man köpa en klocka nästan bara för länkens skull? Svar: jag kan!
Blå Scurfa med den svårfångade länken.
![]()
Likt 2 tonårstjejer började de byta kläder med varandra. För närvarande har GulScurfan länken på.
![]()
![]()
Med dykarförlängnings claspet.Tackar @kreacon!![]()
![]()
Tack @KlockTotte för en trevlig affär och en grym klocka! På tal om Maranez, är det någon som har bra koll på företaget och deras historia. Deras hemsida är ju ganska sparsmakad med info![]()
![]()
Trevliga klockor det där också!Unpacking-onsdag idag eller, jikes vad grejer i trådenJag gör likadant då, denna passar nog plagiat-tisdag bra också, tror jag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry för dubbelpost men nu kom den!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klart man kanNytt in här också!
Kan man köpa en klocka nästan bara för länkens skull? Svar: jag kan!
Blå Scurfa med den svårfångade länken.
![]()
Likt 2 tonårstjejer började de byta kläder med varandra. För närvarande har GulScurfan länken på.
![]()
![]()
Med dykarförlängnings claspet.Tackar @kreacon!![]()
![]()
Tack @KlockTotte för en trevlig affär och en grym klocka! På tal om Maranez, är det någon som har bra koll på företaget och deras historia. Deras hemsida är ju ganska sparsmakad med info![]()
![]()
Tack! Orange är den färg Doxa är mest kända för så det kändes helt rätt med en sån.Jag tror din paketöppning vann.
Grattis! Ovanligt med orange tavla, speciellt den mörka jämfört med Seikos ljusorangea som väl ofta är sunburst också.
Tack vännen!Wow vilken fin, Grattis!![]()
Tack ska du ha kompis!Boom, där satt den!Jävlar vad nice! !!! ! !!!!
Grattis!
![]()
Haha, har redan börjat snegla på en gul men nu är det verkligen helt barskrapat på klockkontot så det ligger långt fram i tiden.Där satt nr 2, snygg, bara fyra färger kvar
Har du gjort någon jämförelse hur boetterna skiljer sig när de sitter på handleden?
Är det samma färg som Dirk Pitt har på sin?Orange är den färg Doxa är mest kända för så det kändes helt rätt med en sån.
Jäkla tjöt om band men varför inte testa ett från Sinn när man ändå har ett
![]()
Jajamen, det stämmer bra det!Är det samma färg som Dirk Pitt har på sin?![]()
Dagens två affordable vintage jeansklockor som varvats idag.
Behöver inte nödvändigtvis vara tillsammans med v-jeans men det kan hjälpa
![]()
Jo men jag gillar den men om den är en keeper vet jag inte,jag har ju Horizons i Teal med.Blev ju bra på det bandet! Hur gillar du klockan? Många som verkar, min inkluderat, ryka snabbt. Kvaliten är ju riktigt bra annars![]()
Muterad fläcktyfusTror att jag hittat min nästa narkotikakavaj...
![]()
Du bara roar digKlart man kan
@kreacon glöm inte sätta dina annonser som avslutade
Grattis till era nya klockor alla galningar!
Denna veckan är uppochner då barnen är hos päronen. Jobba, köra dit, bada, köra hem, sova, repeatBilder blev det lite i alla fall
![]()
![]()
![]()
Kanske någon hallucinations drog i så fall, inte ren heroin-narkotika-kavaj direktTror att jag hittat min nästa narkotikakavaj...
![]()