Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Swordfishen har suttit på konstant sedan jag fick hem den. Fortfarande lika stormförtjust
Sitter och njuter av kvällssolen tillsammans med en öl efter en dag på stranden.
Trevlig kväll trådvänner
![]()
Swordfishen har suttit på konstant sedan jag fick hem den. Fortfarande lika stormförtjust
Sitter och njuter av kvällssolen tillsammans med en öl efter en dag på stranden.
Trevlig kväll trådvänner
![]()
Rostig trombon ?
En sån har jag i varukorgen. Dags att köpa, tror jag. Ser bra ut!Fick hem en förvarning till mina armband. Roligt med lite ordning och reda
![]()
Obligatoriskt i Frälsningsarmén.Rostig trombon ?
Skickade du tillbaka den trasiga?Min Thresher pajade så jag fick en ny av Elshan! Han är ju kingen av kundsupport helt klart!
![]()
Också... Om någon är intresserad av en helt ny och inplastad Thresher för inköpspris så hojta... Den är för stor för mig den här tyvärr.
Så jävla bra den där
TILLÄGG: Två på pucken, om än annan vinkel.
Vafalls! Jag som är på Erikshjälpen och Röda Korset då och då, kollar alltid till montern med klockor. Alltid bara skräp.![]()
Skickade du tillbaka den trasiga?![]()
MagiskSå jävla bra den där![]()
Går säkert att fixa
Inte än, han ska skicka en DHL-returgrunka till mig. Och eftersom man inte kan ställa tiden längre på den så är den ganska värdelös... Går inte att dra ut kronan hela vägen.![]()
TILLÄGG: Två på pucken, om än annan vinkel.
Vilken varukorg om man får lov att fråga?En sån har jag i varukorgen. Dags att köpa, tror jag. Ser bra ut!
Nej. Första träffen på "fish holding sword".Precis såÄr det din skapelse? Riktigt läcker iaf
Som sagt en annan vinkel, och inget jag hört förut!![]()
En helt vanlig behållare.
Det är loctite till länken om man behöver korta den.
Är det Leifis sinnkeps?
Haha jasså det ska sitta som berget med andra ordLoctite skulle jag tro![]()
Lyckas fan aldrig fynda på second hand.. och då är jag ändå där och kikar lite då och dåHittade dessa två idag på röda korset
![]()
Fan vilken stekare!La ut denna på k&s idag, tänkte ge er i tråden lite rabatt. 500:- ink skicka lätt. Först te kvarn![]()
![]()
Coolt med sexkantskruvHaha jasså det ska sitta som berget med andra ord![]()
Riktigt shysst detalj ju! Lär inte slitas i första tagCoolt med sexkantskruv
![]()
Snyggt. Sinns H-länk går inte av för hackor.Då va länken på och tooligt med sexkantskruv
Måste bjuda på några bilder såklart
![]()
![]()
![]()
![]()
Affordable steeeekFan vilken stekare!![]()