• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Väldigt trevliga, de där DS-1 DayDate. Vad sitter det för verk i dem?
ETA 2834-2 :)
A29F6E44-6D6C-41A2-841D-F77D8E975146.jpeg

Slänger in en DH-uppdatering. Time:ar fikarasten. Jorå såatte! Fin att beskåda.
B83FE34A-37B8-438E-81ED-91A645BD1796.jpeg
95C24F5C-FE1E-4993-A018-689144187E87.jpeg

Fundering: När man får hem en klocka man är riktigt nöjd med, varför får man då sån lust att köpa en ny? Man vill hitta nästa keeper? Nästa kick? Får lära mig att njuta av klockorna mer. De ska väl användas också? :)

Slänger in en DH-uppdatering. Time:ar fikarasten. Jorå såatte! Fin att beskåda.
B83FE34A-37B8-438E-81ED-91A645BD1796.jpeg
95C24F5C-FE1E-4993-A018-689144187E87.jpeg

Fundering: När man får hem en klocka man är riktigt nöjd med, varför får man då sån lust att köpa en ny? Man vill hitta nästa keeper? Nästa kick? Får lära mig att njuta av klockorna mer. De ska väl användas också? :)
For min del handlar det om jakten och känslan av förväntan/förhoppning tror jag. Är väl en del i att aldrig vara nöjd eller att konstant hoppas på att gräset är grönare osv trots att det man redan har egentligen är skitbra.

Haha, det är också en tanke. Känner dock att det blivit lite fullt i lådan så 9 st till hade inte uppskattats här hemma :D
Har länge varit sugen på en 300/300T men inte vågat lägga de pengarna utan att ha provat strl. När Samui kom ut så kändes den perfekt på handleden. Får nog h0lla mig lite kall och se om det kommer upp några på begmarknaden så småningom:)

Bra råd. Får nog rocka Maranez denna sommaren och så får man hoppas att man kan knipa en Doxa på begmarknaden nästa år :D
Tror du kan knipa en redan i höst faktiskt :).

Rätt prisvärt med Sinns länkar ändå, tycker jag. 2.800 för H-länken är ju lågt i sammanhanget kvalitativa märkeslänkar till klockor.
Prisvärt vet jag inte om jag någonsin skulle kalla en länk för nästan 3 lax oavsett märke :p
Du får liksom en jäkligt najs klocka för samma peng, på länk dessutom! ;)

Hade jag betalat de pengarna (vilket är högst troligt) för ”enbart” en länk så hade jag blivit fett nöjd när det ser ut sådär i paketet och känt att jävlar vilken bra deal ändå :D

Prisvärt vet jag inte om jag någonsin skulle kalla en länk för nästan 3 lax oavsett märke :p
Du får liksom en jäkligt najs klocka för samma peng, på länk dessutom! ;)

Hade jag betalat de pengarna (vilket är högst troligt) för ”enbart” en länk så hade jag blivit fett nöjd när det ser ut sådär i paketet och känt att jävlar vilken bra deal ändå :D
Klockan känns liksom inte komplett om man inte har länken även om jag är bandbytare :)

Tillbaka
Topp