Nja, dom ser ihoptvingade ut. Dom ligger ju inte sked precis![]()
De verkar komma överens![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, dom ser ihoptvingade ut. Dom ligger ju inte sked precis![]()
Oj. Ja, jag har sett Percy T, men det var länge sen nu. Får kolla om det då.Nej, det tror jag inte.
Den sista scenen i Percy Tårar utspelar sig på ett plan där Percy Nilegaard hamnar bredvid ulf ekberg (spelad av Henrik Schyffert).
Det jag skrev var en parafrasering därifrån.
Men det var ju tillräckligt känt att han hade lite tveksamma åsikter för att sketchen skulle kunna göras. Så han hade nog mycket väl kunnat säga det.Oj. Ja, jag har sett Percy T, men det var länge sen nu. Får kolla om det då.![]()
Jäklar så många gamla Olma jag sålt när jag jobbade på Erikshjälpen!Började dagen med en gammal olma
![]()
![]()
Mother Russia vs. Uncle Sam!Nja, dom ser ihoptvingade ut. Dom ligger ju inte sked precis.
Absolut, det finns ju andra inslag och artiklar som vidimerar detta, från icke-humorprogram.Men det var ju tillräckligt känt att han hade lite tveksamma åsikter för att sketchen skulle kunna göras. Så han hade nog mycket väl kunnat säga det.
Hittar inte klippet på tuben...
Hehe, ’mother Russia’ är faktisk tillverkad i KinaMother Russia vs. Uncle Sam!
Sån jävla sleeper hit den gråa. Riktigt snygg!Då var det min tur att packa upp Zelos nya bantade svärdfisk!
Riktigt impad so far!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vafalls! Jag som är på Erikshjälpen och Röda Korset då och då, kollar alltid till montern med klockor. Alltid bara skräp.Jäklar så många gamla Olma jag sålt när jag jobbade på Erikshjälpen!
Haha, just ja. Det visste jag ju. Men det är potato, potato! Kommuniststjärnan är ju med.Hehe, ’mother Russia’ är faktisk tillverkad i Kina![]()
Blev Casio farbror Sam's klocka i all hast också?!Haha, just ja. Det visste jag ju. Men det är potato, potato! Kommuniststjärnan är ju med.![]()
Da !Haha, just ja. Det visste jag ju. Men det är potato, potato! Kommuniststjärnan är ju med.![]()
Mer typ Hirohito jaBlev Casio farbror Sam's klocka i all hast också?!![]()
Haha, dubbelfel av mig.Blev Casio farbror Sam's klocka i all hast också?!![]()
Men Seiko är ju mer Japan, de har ju t o m en modell som kallas (dock inte av de själva) samurai!Mer typ Hirohito ja![]()
HeheHaha, dubbelfel av mig.Jag tänkte bara att G-Shock = tufft, manligt, anti-ryskt = amerikanskt. Jag vet ju att det är japanskt, men ... USA vs CCCP är ju lite roligare på något sätt. Det var märkligt.
Ja, det lär det ju göra. Vi får nog säga Red Star of China vs. High-Tech unbreakable Project Tough of Japan.Hehe
Finns motsättningar mellan Kina och Japan också.![]()
Måst ha varit nån urmakare i Medelpad som öst ut Olma!Vafalls! Jag som är på Erikshjälpen och Röda Korset då och då, kollar alltid till montern med klockor. Alltid bara skräp.![]()
Härlig tavla på den!Då var det min tur att packa upp Zelos nya bantade svärdfisk!
Riktigt impad so far!
![]()
![]()
![]()
![]()
Väldigt trevliga, de där DS-1 DayDate. Vad sitter det för verk i dem?Tillbaka på jobbet efter sommarlov och det är hit the ground running som gäller. Från fjärrundervisning till covidsäkringDet lär bli jäkligt rörigt när vi ska sprida ut 35ungdomar i redan för små lokaler
. En dag i taget så löser det sig säkert.
![]()
Tjocksteffe kanske dom skulle ha satsat påUffe Ekberg hade vart den perfekta influencern, back to the roots!
Jasså? Finns riktigt trevliga ur av olma! Provat på nån enstaka till och alla har haft fina urverkJäklar så många gamla Olma jag sålt när jag jobbade på Erikshjälpen!
Haha, det är också en tanke. Känner dock att det blivit lite fullt i lådan så 9 st till hade inte uppskattats här hemmaEller så köper man 9 st Samui, en i varje färg i stål OCH mässing
Det mal i min skalle också, nya 300an lockar något så oerhört fast på ett jobbigt sätt med tanke på att den inte är så värst affordable![]()
Bra råd. Får nog rocka Maranez denna sommaren och så får man hoppas att man kan knipa en Doxa på begmarknaden nästa årTycker du ska behålla Samuin, den är ju grymt trevlig och väldigt affordable. Doxa kan du vänta med tills hypen är över och sen knipa en på köp&sälj till ett lite mer affordable pris. Allt går över, se bara på micro LEn som nästan alla har sålt av.
Edit: men visst är det svårt när man är sugen.
Absolut, det är min plan. Ska vara mycket mer aktiv i Doxa tråden och hetsa alla till köpÄr det inte bättre att vi underblåser hajpen, så att det kommer ut så många som möjligt på begagnatmarknade sen - jag vill knipa en billigt när dammet lagt sig
Så köp köp köp!![]()