• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Stor kontrast till @Nicke75 otroligt snygga länk;)
Men den var skön ändå och både klockan å länken är nätt, smidig och en känsöa av vintage:)

Tack @thewordfox för snabbt skickat och shysst på alla vis:)
15973398846616972658397636748405.jpg

Tog också och testade en länk på Trenchhuntern, känns bra mycket lyxigare nu :)

IMG_20200813_215603.jpg
 
Sicken tur jag har. Och att du kan reglerna så bra också! :D
Grattis till Doxan! :) Nu är du lika hård som Dirk Pitt du också, men bara hälften så hård som @MaBr (han har ju två...) :p
And stop stalling om ”ljus” och ”motvind” och ”ingen bensin i kameran”... Upp med bilder! Tvek att ngn kommer gnälla över ”reglelbrott”, här är ju total anarki ändå! :pirate:
 
Senast ändrad:
Grattis till Doxan! :) Nu är du lika hård som Dirk Pitt du också, men bara hälften så hård som @MaBr (han har ju två...) :p
And stop stalling om ”ljus” och ”motvind” och ”ingen bensin i kameran”... Upp med bilder! Tvek att ngn kommer gnälla över ”reglelbrott”, här är ju total anarki likväl! :pirate:
Här är det väl alltid total anarki? Förresten skulle nog inte Dirk Pitt posera i en mankini så jag vet vem som får min röst :D
 
Senast ändrad:
Men du tystar dom med klockan, visst? Bor ju i samma kommun så vet ju hur det funkar liksom :cigar:

Haha precis! Lättare att köpa en DJ än att bygga en pool. Antagligen billigare också :angel:

Han gick ut hårt med andra ord och tog det säkra kortet ifall någon annan skulle bygga en pool:D

B7A3CAEA-FC22-4396-B96E-A42A888AA5FF.jpeg

Suddig bild för lite relevans och lite nostalgi

Lika bra att ta i från början ;) Min svägerska tycker att vi ska starta en poolkapprustning, då badrummet ska renoveras till hösten får det dock vänta :dead:
 
Tillbaka
Topp