• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Grattis till Doxan! :) Nu är du lika hård som Dirk Pitt du också, men bara hälften så hård som @MaBr (han har ju två...) :p
And stop stalling om ”ljus” och ”motvind” och ”ingen bensin i kameran”... Upp med bilder! Tvek att ngn kommer gnälla över ”reglelbrott”, här är ju total anarki likväl! :pirate:
Frågan är hur många han kommer att ha inom ett år undrar jag?? :rolleyes:

Ok, en bild av tvivelaktig kvalitet kan man väl lägga in :p
Edit: däremot finns det inte några tvivel på att @SpaceAce är något av en maestro när det gäller att skapa grymt fina band i alla fall. Tack Pär, du är fan bäst :cigar:
IMG_20200813_194016_1.jpg

Ser ut som nåt miljöfarligt avfall!
Gult?
Då är det säkert radioaktivt!
Tacka vet jag orange produkter, dom är helt ofarliga dom! :)
Orange är också farligt!
Farligt snyggt då ;)
 
Senast ändrad:
Frågan är hur många han kommer att ha inom ett år undrar jag?? :rolleyes:

Ok, en bild av tvivelaktig kvalitet kan man väl lägga in :p
Edit: däremot finns det inte några tvivel på att @SpaceAce är något av en maestro när det gäller att skapa grymt fina band i alla fall. Tack Pär, du är fan bäst :cigar:
IMG_20200813_194016_1.jpg


Orange är också farligt!
Farligt snyggt då ;)

Vilken klocka! Grymt band och nice med loggan oxå. :hungry:

Gratulerar :)
 
Grattis till Doxan! :) Nu är du lika hård som Dirk Pitt du också, men bara hälften så hård som @MaBr (han har ju två...) :p
And stop stalling om ”ljus” och ”motvind” och ”ingen bensin i kameran”... Upp med bilder! Tvek att ngn kommer gnälla över ”reglelbrott”, här är ju total anarki ändå! :pirate:
Men förresten, Dirk körde väl bara orange? :p

IMG_20200813_194031_1.jpg
 
Ibland tänker jag på @M26 som har överlevt ett helt fotbollslag :confused:
Haha ja när man tänker efter men det är samtidigt mysigt speciellt när alla är spridda över 12år. Får en nästan att känna sig evigt ung :D

Och sitter ändå ännu stadigt på två ruskigt fina G-Squale :)
Jo tack, det blir två fina gåvor till barnen vare sig dom gillar klockor eller ej :)

I wish, då hade jag haft 4 :D
 
Han gick ut hårt med andra ord och tog det säkra kortet ifall någon annan skulle bygga en pool:D

B7A3CAEA-FC22-4396-B96E-A42A888AA5FF.jpeg

Suddig bild för lite relevans och lite nostalgi
Bra smak gällande snus också :). Har själv kört Onyx Silver sedan dom fick för sig att lägga ner Grov Svart :arghh:. Ja det sved och svider fortfarande när jag minns härligheten. Dock så är både Onyx Silver och nu även Guld ruggigt kompetenta (i mitt tycke då) :)
 
Tillbaka
Topp