• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nä, Dirk har nog ett visst mått av... värdighet? :rolleyes:

Ooooh, shots fired! :nailbiting:
Värdighet? Det är en samhällskonstruktion! Vad tror du till exempel att de här killarna hade föredragit i sin kultur, Borat-dräkten eller en fin kostym? ;)
tribes-of-papua-indonesia-men.jpg


Nä, och antagligen inte man nog att posta bilden igen :woot:
Är du så sugen på den så kan jag skicka en hel bildserie till dig. :p

Frågan är hur många han kommer att ha inom ett år undrar jag?? :rolleyes:

Ok, en bild av tvivelaktig kvalitet kan man väl lägga in :p
Edit: däremot finns det inte några tvivel på att @SpaceAce är något av en maestro när det gäller att skapa grymt fina band i alla fall. Tack Pär, du är fan bäst :cigar:
IMG_20200813_194016_1.jpg


Orange är också farligt!
Farligt snyggt då ;)
Only time will tell! :D Jäkligt coolt med Jenny-loggan på bandet. :cool:
 
Värdighet? Det är en samhällskonstruktion! Vad tror du till exempel att de här killarna hade föredragit i sin kultur, Borat-dräkten eller en fin kostym? ;)
tribes-of-papua-indonesia-men.jpg



Är du så sugen på den så kan jag skicka en hel bildserie till dig. :p


Only time will tell! :D Jäkligt coolt med Jenny-loggan på bandet. :cool:
Kommer inte Doxa i klädsamma plasttuber, lämpliga för dylik exotisk klädstil? ;)
 
Frågan är hur många han kommer att ha inom ett år undrar jag?? :rolleyes:

Ok, en bild av tvivelaktig kvalitet kan man väl lägga in :p
Edit: däremot finns det inte några tvivel på att @SpaceAce är något av en maestro när det gäller att skapa grymt fina band i alla fall. Tack Pär, du är fan bäst :cigar:
IMG_20200813_194016_1.jpg


Orange är också farligt!
Farligt snyggt då ;)
Farligt snygg klocka! :D
Och bandet sitter ju som gjutet på den. Kvalitet rakt igenom på alla sätt!
 
Frågan är hur många han kommer att ha inom ett år undrar jag?? :rolleyes:

Ok, en bild av tvivelaktig kvalitet kan man väl lägga in :p
Edit: däremot finns det inte några tvivel på att @SpaceAce är något av en maestro när det gäller att skapa grymt fina band i alla fall. Tack Pär, du är fan bäst :cigar:
IMG_20200813_194016_1.jpg

Orange är också farligt!
Farligt snyggt då ;)
Tack själv Mogge! :) Det var en ära att få göra ett band till en sådan grym klocka. :cigar: Grattis återigen till Doxan! :D
Ja han är grym! Har ett band från honom och ytterligare ett på g. :happyhappy:
Tack B! :) Snart på g. ;)
Änsålänge är det nylon och läder som gäller, vi jobbar dock på att få fram en länk i oyster-stil till den.
Denna looken:
TH_oyst1.jpg
Det där är/blir en riktigt bra combo! :cigar:
925DEE46-E7A8-45E0-9862-82B6A06AC3C9.jpeg

Godnatt tråden, imorgon är det fredag... jippiiiii :)
Så jäkla nice! :woot:
 
Bra smak gällande snus också :). Har själv kört Onyx Silver sedan dom fick för sig att lägga ner Grov Svart :arghh:. Ja det sved och svider fortfarande när jag minns härligheten. Dock så är både Onyx Silver och nu även Guld ruggigt kompetenta (i mitt tycke då) :)
Grov svart var riktigt bra.. Men onyx är verkligen inte fyskam brukar varva mellan guld och silver och kört så sen vintras typ :)
 
Tillbaka
Topp