Kramgoa låtar nonstop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken flit!Avslutar dagens övningar med den här hybriden.
![]()
![]()
![]()
Den klockan är riktigt läcker, tror inte jag har sett den förut. Snygg!Tyckte även det var dags för bandbyte och hade helt glömt bort hur bekvämt detta gummi/läder från spinnaker var
![]()
![]()
Hört, inte settJaha då är jag med.. även ifall man är ”ungdom” så är minnet bra men jävligt kort så hade nog inte kommit ihåg det även ifall jag sett den
Gått riktigt snabbt för dig att ta fram respektabla band, riktigt kul!Avslutar dagens övningar med den här hybriden.
![]()
![]()
![]()
Skyller på dyslexiHört, inte sett![]()
Tack! Har faktiskt inte använt den så mycket då jag oftast pysslar med nåt som gör ett en dykare känns bättre på handledenDen klockan är riktigt läcker, tror inte jag har sett den förut. Snygg!
Samma här!Känns som att de där kan bli rätt grymma också! Jag har varit på jakt på en titanklocka ett tag...
Fan inget dåligt sällskap du är i, du och kungen liksomSkyller på dyslexi![]()
Var det inte prinsen? Inget bekräftat dock men man funderar ju ibland haha.. Kan kanske va den andra diagnosen som ställer till så man blandar ihop och glömmer ord iblandFan inget dåligt sällskap du är i, du och kungen liksom![]()
Menar du afasi ?Var det inte prinsen? Inget bekräftat dock men man funderar ju ibland haha.. Kan kanske va den andra diagnosen som ställer till så man blandar ihop och glömmer ord ibland![]()
Läste iofs Den motvillige monarken och han verkar ju inte ha varit någon topp elev iallafall så det har du nog helt rätt i!
Var tvungen att googla men absolut inte afasiMenar du afasi ?
Badvänligt läder dessutom! Kul att du har kvar denTyckte även det var dags för bandbyte och hade helt glömt bort hur bekvämt detta gummi/läder från spinnaker var
![]()
![]()
Juste! Undra hur dom har lyckats med det egentligen, Impregnerat 100gånger?Badvänligt läder dessutom! Kul att du har kvar den![]()
California dials.
Parafraserar Beach Boys klassiker ”(I wish they all could be) California girls”. Kanske för gammal referens för dagens ungdom.
Fasen, den är verkligen härlig, den orangea!Dubbelpostar nyförvärvet, så sjukt nöjd med den. Den orangea färgen är verkligen magisk...
![]()
![]()
![]()
Din gula är snuskigt fin med..Fasen, den är verkligen härlig, den orangea!![]()
Tackar!Jäklar vilken flit!Häftiga skapelser som du trollar fram.
![]()
Tack så mycket.Gått riktigt snabbt för dig att ta fram respektabla band, riktigt kul!![]()
En gul sensuell jacka med doft från det ack så fjärran IndienDin gula är snuskigt fin med..![]()
Meeen, det är ju en bra sak så jag tar gärna åt mig äran!Tack.. Japp, jag skyller allt på @MaBr..![]()
Nej, jag är byggnadsplåtslagare
Finns även uttryck som "jaha, såhär blev det denna gången" och "Ah, skitsamma bara kråkorna som ser det ändå, det är ju tätt i alla fall"![]()