Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls liten!
Vad är det för ref?
Världsklass på det bandet och på den kombon!
Är också vänsterhänt och tanken har slagit mig att byta, men känns så sjukt ovant!
Ett spezialbygge mao!!Caset är från crystaltimes (art.nr: CT709) och har samma spec som SKX013 (0030-boetten) förutom att den inte har konskydd och kronan sitter kl.3. Sedan är det HPD.![]()
Ett spezialbygge mao!!![]()
Vi visste det!!!!
Men jag hittade en klockgömma.
Måste haft något ärende där tidigare....
![]()
Erbjudanden, kampanjer, diskussioner om vad som förväntas av premiumFår man fråga vad som diskuteras som inte diskuteras i vanliga forumet?
Är nyfiken men är inte ett dugg sugen på sponsringsbiten med tanke på snobbehandlingen vi får här, tyvärr.
Är det den lite mindre varianten av 007/009?Yeah!Man kan säga att jag kärat ner mig i SKX013-boetten, har 4 stycken sådana byggen...
![]()
Fasen, kom på en sak.
Hade ju ett bumble bee som
kanske skulle passa tänkte jag.
![]()
Men vad fan ska man ha för kläder till den kombinationen??
Jag ser bara ett alternativ faktiskt
![]()
Jag borde banne mig få det! Såg ju lagom giftig ut, haha.
Fasiken så gött! Hann med lite snorkling innan också. Perfekt!Jag borde banne mig få det! Såg ju lagom giftig ut, haha.Nu håller jag också helg.
![]()
Jag har precis letat fram mina snorkelgrejer och våtdräkten, får nog bli en runda i helgen. Skulle dock behöva köpa nytt cyklop för jäklar vad det ser ut.Fasiken så gött! Hann med lite snorkling innan också. Perfekt!
Där var den ja, tackar!Yes, här är posten: Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Vackert! Fast den där huvudbonaden var la så där passande dock och färgmässigt sticker den nog ut lite för mycket![]()
Den ultimata Doxa utstyrseln![]()
Fasen, kom på en sak.
Hade ju ett bumble bee som
kanske skulle passa tänkte jag.
![]()
Men vad fan ska man ha för kläder till den kombinationen??
Jag ser bara ett alternativ faktiskt
![]()
Vackert! Fast den där huvudbonaden var la så där passande dock och färgmässigt sticker den nog ut lite för mycket
Men du är något på spåret, helt klart!
Very niceee!Bättre sent än aldrig Vostok Explorer med bärnstensfärgad tavla
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Förra batchen V3 var 369 usd + 49 usd för länken. Nu ingår länken med den nya claspen som Threshern fick först, nåt liknade CWs lösning väl. Elshan sa i en kommentar mellan 400-450 usd.Där var den ja, tackar!
Nu när jag sålde min Svärdfisk så tror jag minsann att dom pengarna går till en Mako.
Den svarta med gilt närmare bestämt!
Vet man nått om priset ännu?
Tjena allihopa! Ny medlem pga en säljannons igår av just en swordfish 40mm. Den har väckt en enorm villhöver-känsla!Vad är det som inte är bra med den nya zelos swordfish 40? De säljs ju vidare typ direkt efter att man fått hem den. Sålts några knappt använda på köp och sälj de senaste dagarna. Låter som en lyckad modell annars och därför jag frågar.
42 är de två gamla modellerna. Så finns en v1 en v2 som båda är 42 och så finns det denna nya som är 40.Tjena allihopa! Ny medlem pga en säljannons igår av just en swordfish 40mm. Den har väckt en enorm villhöver-känsla!
Velade fram och tillbaka på en "desert grey" som dök upp tidigare idag pga att jag var helt såld på teal men efter att den blev såld så ångrade jag mig som f*n att jag inte slog till på den då jag plötsligt tycker att den färgen också är riktigt läcker
Hoppas att det är några till som känner för att passa vidare en svärdfisk
Läste jag något om att det skulle komma en i 42mm också eller har jag sett i syne eller var det en annan Zelos-modell?
(Mycket bra forum att nörda ner sig i och skapa köpbegär )
Är det den lite mindre varianten av 007/009?
Tjena allihopa! Ny medlem pga en säljannons igår av just en swordfish 40mm. Den har väckt en enorm villhöver-känsla!
Velade fram och tillbaka på en "desert grey" som dök upp tidigare idag pga att jag var helt såld på teal men efter att den blev såld så ångrade jag mig som f*n att jag inte slog till på den då jag plötsligt tycker att den färgen också är riktigt läcker
Hoppas att det är några till som känner för att passa vidare en svärdfisk
Läste jag något om att det skulle komma en i 42mm också eller har jag sett i syne eller var det en annan Zelos-modell?
(Mycket bra forum att nörda ner sig i och skapa köpbegär)
42 är de två gamla modellerna. Så finns en v1 en v2 som båda är 42 och så finns det denna nya som är 40.