Så himla vackert! Det är så att man blir tårögd. Världen känns plötsligt ljusare. Min Squale har en annan lyster. Tack!Sharkmaster på kvällspromenad.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så himla vackert! Det är så att man blir tårögd. Världen känns plötsligt ljusare. Min Squale har en annan lyster. Tack!Sharkmaster på kvällspromenad.
![]()
![]()
Så grön har jag aldrig sett den ringen förut. Hade det varit min hade jag låtit den ligga där.Här är ett fotografi på min Micro LE.
Det är taget på en promenad som jag gjorde.
Hoppas att ni tycker om bilden.
![]()
Det är ett fint fotografi på din Micro LE.Här är ett fotografi på min Micro LE.
Det är taget på en promenad som jag gjorde.
Hoppas att ni tycker om bilden.
![]()
Barton? Väldigt mjukt och behagligt, finns i många olika färger med.Några tips på mjukt svart gummi som är 22mm.
Har ett zuludiver sitter på en anonimo men tycker det är lite väl hårt.
![]()
Håller med, jag har fullt upp med att gilla allt så jag sparar anmäla fingret tills gilla fingret är uppslitetJag kan inte minnas att jag någonsin anmält ett inlägg. Så jag håller med om att sluta anmäla OT.
Håller med, jag har fullt upp med att gilla allt så jag sparar anmäla fingret tills gilla fingret är uppslitet![]()
Watchgecko har väl stållänk anpassad till just den. Om jag inte missminner mig.Behöver er hjälp! Gillar geckotan skarpt, men skulle behöva testa med stållänk... vad tror ni skulle passa?![]()
Någon som sitter på en stållänk med raka luggar på 20mm?![]()
Faller inte många av tex Seikos modeller under ”affordable”? Eller har jag missförstått något här?Kan ni försöka hålla topic? Seiko är exempelvis INTE ett mikromärke, det är en av världens största tillverkare. Detsamma gäller mycket annat allmänt massproducerat ni postar här, exempelvis Timex, Bulova mm.
Det har du rätt i!Watchgecko har väl stållänk anpassad till just den. Om jag inte missminner mig.
Snabba bud! Snyggt jobbat, jag tror du blir nöjd@Birchgrove Tack för tipset, hade inte hört om innan.
Var ju väldigt överkomliga priser!
Blev ett svart silikon![]()
Beads of rice är alltid snyggt, tycker jag.Det har du rätt i!Hittar jag inte snart något annat så tar jag och beställer den.
![]()
Ja slitet läder är så jäkla najsCool!
Själv har jag ett par lädernato som jag skulle vilja ha lite mer härjade. Funderar på att kasta in dom i en grushög och sedan kasta in dom i en skottkärra och upprepa ett gäng gånger.
Behöver er hjälp! Gillar geckotan skarpt, men skulle behöva testa med stållänk... vad tror ni skulle passa?![]()
Någon som sitter på en stållänk med raka luggar på 20mm?![]()
Har de deras beads of rice till den så kan jag rekommendera. Den är jäkligt braWatchgecko har väl stållänk anpassad till just den. Om jag inte missminner mig.
Visst gör dom det.Faller inte många av tex Seikos modeller under ”affordable”? Eller har jag missförstått något här?
Korrekt, som så många andra masstillverkare.Faller inte många av tex Seikos modeller under ”affordable”? Eller har jag missförstått något här?
Barton Elite är mina absoluta favoritgummin, lösningen med sista keepern är fenomenal@Birchgrove Tack för tipset, hade inte hört om innan.
Var ju väldigt överkomliga priser!
Blev ett svart silikon![]()
Beads of rice är alltid snyggt, tycker jag.
https://www.watchgecko.com/solid-ends-beads-of-rice-watch-strap-for-geckota-g-02
Ja slitet läder är så jäkla najs
Har de deras beads of rice till den så kan jag rekommendera. Den är jäkligt bra
Edit: 2a på den![]()
Precis så ser jag också på saken.Faller inte många av tex Seikos modeller under ”affordable”? Eller har jag missförstått något här?
Ska bli spännande att testa. Det ser onekligen ut som en bra lösningBarton Elite är mina absoluta favoritgummin, lösningen med sista keepern är fenomenal![]()
Och Red Star!Precis så ser jag också på saken.
Timex, Casio, Bulova, Orient med flera.
Vad är det som gäller ?
Är de slut hos Watchgecko? Vill minnas att frakten är fri vid de summorna.BoR ser fantastiskt fint ut! Tyvärr vet jag inte hur jag ska få tag på ett![]()
Nån ?Precis så ser jag också på saken.
Timex, Casio, Bulova, Orient med flera.
Vad är det som gäller ?
Jag kan inte minnas att jag någonsin anmält ett inlägg. Så jag håller med om att sluta anmäla OT.
Håller med, jag har fullt upp med att gilla allt så jag sparar anmäla fingret tills gilla fingret är uppslitet![]()
Nu pratar vi äkta micro, det vet både jag och otaggbare BoboOch Red Star!![]()
Jag håller med om att lösningen är redigt bra men skulle önska att flärpen efter "låset" med keepern kunde vara liiiite längre. Fört kort och ordetnlig i nuvarande formBarton Elite är mina absoluta favoritgummin, lösningen med sista keepern är fenomenal![]()