• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

EA402EF7-3C2C-4277-B334-61DA2287988E.jpeg
CE0EF29D-F9B4-436E-92AF-76A3F337F361.jpeg

Nu är inte det här snoris tråden men jag ville ändå posta mitt senaste inköp, Force Recon. Ägt en innan, och den är brutal.
Just att köpa tillbaka en klocka jag haft innan verkar vara min grej just nu. Först Aquadive och nu denna. Ja ja, det tar vi en Norrlands och skålar på

Edit, undrar om detta inlägg blir anmält...
Snygg! Men varför har inte hemvärnet någon egen klocka? Jag känner mig kränkt!
(Inte för att jag är med i hemvärnet, men jag kunde ju ha varit.)
 
EA402EF7-3C2C-4277-B334-61DA2287988E.jpeg
CE0EF29D-F9B4-436E-92AF-76A3F337F361.jpeg

Nu är inte det här snoris tråden men jag ville ändå posta mitt senaste inköp, Force Recon. Ägt en innan, och den är brutal.
Just att köpa tillbaka en klocka jag haft innan verkar vara min grej just nu. Först Aquadive och nu denna. Ja ja, det tar vi en Norrlands och skålar på

Edit, undrar om detta inlägg blir anmält...
En riktigt grym pjäs det där. Grattis :)
 
Kanonsnygg och stenhård! Svarta boetter är så sjukt underskattade.
Tack ja det är nåt speciellt ändå eller hur. Jag gillar svarta klockor generellt. Sugen på en helsvart gshock också

Riktigt snygg! Alla klockor som har samarbete med någon form av militärt förband ligger varmt om hjärtat :)

Håller med. Finns en hel del såna samarbeten. Har haft ögonen öppna på andra märken och modeller.
Snygg! Men varför har inte hemvärnet någon egen klocka? Jag känner mig kränkt!
(Inte för att jag är med i hemvärnet, men jag kunde ju ha varit.)

Ja det undrar jag med :)
 
EA402EF7-3C2C-4277-B334-61DA2287988E.jpeg
CE0EF29D-F9B4-436E-92AF-76A3F337F361.jpeg

Nu är inte det här snoris tråden men jag ville ändå posta mitt senaste inköp, Force Recon. Ägt en innan, och den är brutal.
Just att köpa tillbaka en klocka jag haft innan verkar vara min grej just nu. Först Aquadive och nu denna. Ja ja, det tar vi en Norrlands och skålar på

Edit, undrar om detta inlägg blir anmält...

Tycker Oris är, min helt subjektiva åsikt, rätt mjeh oftast numera men dessa skapelser och pro diver är undantaget! Så bra när de gör mer tool :cigar:
 
Petar in en bild på nytt custom made padded canvas från CBStraps/Spanien.
Mycket affordable för att vara specialbeställt.
Tog precis en vecka från första kontakten till jag hade det i lådan. Grymt mjukt och följsamt direkt från start och kombon blev lika bra som jag hoppades på. Lite bilder medföljer, EVOn agerar mannekäng :).
8OMDARU.jpg
 
En till eller byggt om? :) Snyggt i vilket fall! :cigar:

En till! Tacktack. :happyhappy: Nöjd med hela gänget förutom att ett par av de andra ska få andra bezelinlägg. Målet är att de ska få va som de är. Har haft de flesta i hövvet ganska länge. :)

Soxa-febern är här igen!
Snyggt jobb som vanligt, vet inte om jag hade valt den sekundvisaren men en smaksak såklart :)

Tack så mycket kamrat! :)
Haft tavlan och resten liggande nästan precis en månad medan verket vart ute på irrfärder i speditionsjungeln. Roligt att lyckas pricka en trend för en gångs skull annars är jag alltid ur takt. :woot:
Och kul att du lade märke till sekundvisaren för jag tänkte att den skulle retas lite med det röda mot orange. :p
 
Misstänker att den har åkt kamel längs sidenvägen eller möjligtvis rundat hornet på en ostindiefarare, för det tog över 40 dagar för den att anlända från Kina. Även om jag har lite svårt att förlika mig med kopiastämmningen så måste jag säga att den överraskar.
20200819_204201.jpg
 
Tillbaka
Topp