Jag har damascus urtavla. Tror även Bobo's pisslava har det.. rolig detaljRastat Zelos idag. Nöjd!
Damaskusstål på klockor vill jag se mer på klockor. Förslag? Den minimala kniven på bilden har 31 lager...
En gammal bild för OT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har damascus urtavla. Tror även Bobo's pisslava har det.. rolig detaljRastat Zelos idag. Nöjd!
Damaskusstål på klockor vill jag se mer på klockor. Förslag? Den minimala kniven på bilden har 31 lager...
Gammal? Har du inte kvar denna?!Jag har damascus urtavla. Tror även Bobo's pisslava har det.. rolig detalj
En gammal bild för OT
Haha, jodå... kände dock inte för att ta en ny bild kl 22 (liggandes i sängen). Tror inte hustrun skulle uppskatta att man tänder upp i rummet och försöker sig på ngt artsy Hon kan få för sig ngtGammal? Har du inte kvar denna?!
Vi håller tummarna!Ja det ska bli riktigt spännande.
Är ju iallafall inom EU så det borde ju snabba på processen något.
Kanibalstygn! Den ska jag absolut lägga till min vokabulär.Tack och bock!
Jag ser själv fram emot slutresultatet...
Lutar åt att köra det jag precis har döpt till "kanibalstygn", det vill säga att jag repar ut tråd från materialet jag gjort bandet av och syr med den. Bandet sys ihop med sig självt kan man säga.
På så vis matchar ju sömmen bandet på ett diskret vis...
Måste nog beställa en ordentlig gaffel innan jag ger mig på det, dock.
Vore trist att behöva börja om igen.
Enstaka pisslavar bara.Är det några lavar på stenen?
Tänkte beställa en riktigt bred och en smalare gaffel. En 8-tandad och en 4-tandad blir nog bra tror jag...Kanibalstygn! Den ska jag absolut lägga till min vokabulär.
En "riktig" gaffelmejsel eller trilla/sporre är nog ett måste om stygnen ska bli helt raka. Det är svårt nog även med de tillbehören
Hursom, bra jobbat återigen! Imponerande!
Finns det en tanke bakom stavningen? En underfundighet som jag inte fattar?kanibaltråd
Nej, bara en helt vanlig mellansvensk felstavning som slank igenom.Finns det en tanke bakom stavningen? En underfundighet som jag inte fattar?
Bequenth the loving, my body ís cold...Enstaka pisslavar bara.
Tänkte beställa en riktigt bred och en smalare gaffel. En 8-tandad och en 4-tandad blir nog bra tror jag...
Har kört på kanibaltråd på dom flesta av banden hittills och tycker att det blir rätt så bra.
I brist på bättre tråd kör jag vidare på det.
Har lite tid på mig att övningssy medan jag väntar på nya gaffeln iallafall.
På östgötska stavas det så. Det är sen Deodatos dagar.Nej, bara en helt vanlig mellansvensk felstavning som slank igenom.
Du har sett p.o.c ’Salazars revenge’ habba habba yes ?Finns det en tanke bakom stavningen? En underfundighet som jag inte fattar?
Låter finskt.Bequenth the loving, my body ís cold...
I’ll take u in my coffin where u can kiss my bones
Haha you bet !Låter finskt.
Kanel, kandera, kandelaber, kanske, Kansas, keanu Reeves. Men kannibaler?På östgötska stavas det så. Det är sen Deodatos dagar.
Piratfilmen? I så fall är mitt svar: ”Ja, men helt förträngt.”Du har sett p.o.c ’Salazars revenge’ habba habba yes ?
Jag diggar fett när folk omedelbart plockar referenserLåter finskt.
Långa vokaler. Betoning på ordets ändelse. Ljuda så hör duKanel, kandera, kandelaber, kanske, Kansas, keanu Reeves. Men kannibaler?
Jaja. Då får det väl vara så då. Verkar inte rimligt oavsett vilken del av landet man kommer från...
Måste tillstå att det var lite motvilligt, då de inte riktigt är i min verktygslådaJag diggar fett när folk omedelbart plockar referenser
Erkänn ändå, de ligger (måhända) djupt begravna i botten av lådan.Måste tillstå att det var lite motvilligt, då de inte riktigt är i min verktygslåda
Jag har för övrigt alltid tyckt att sångaren påminner om en i ett annat finskt band.Jag diggar fett när folk omedelbart plockar referenser
Snarare i min ex-frus. Och hon var också ett monsterErkänn ändå, de ligger (måhända) djupt begravna i botten av lådan.
Sångstunden är väldigt lik, det medger jag gärna.Jag har för övrigt alltid tyckt att sångaren påminner om en i ett annat finskt band.
Nu anar jag mycket ’dark, preferably forgotten shit’Snarare i min ex-frus. Och hon var också ett monster
Har du sålt falconeye ?Ligger bara 2300 inlägg back. Är det dags att ge upp?
Svenska GoS är ju ”rätt” så bra på detta med damaskerat stål!Rastat Zelos idag. Nöjd!
Tjusigt. Jag kör med mitt stentvättade läderzulu jag