Missförstod !Tror min herre missförstod kommentaren ty jag lägger noll värdering i ordet "inne".
Mvh en som tjackade Squales redan i Load/Reload eran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missförstod !Tror min herre missförstod kommentaren ty jag lägger noll värdering i ordet "inne".
Mvh en som tjackade Squales redan i Load/Reload eran
Tack! Tyckte det passade perfektBlev ju riktigt bra.
Herre Jösses vilken utsikt, hade tillbringat all min fritid där. Helt fantastisktDet bästa med den nya altanen?
Ja jäklar Hade inte tackat nej till den...Det bästa med den nya altanen?
Sådär har min mage sett ut i 200+ månader och det händer ingenting...Inget är som väntans tider... Fem dagar kvar, min något gnissliga Timex håller ordning och reda. Eller är det jag som gnäller mest måntro...
Wow, galet vackert!Det bästa med den nya altanen?
Grattis!Inget är som väntans tider... Fem dagar kvar, min något gnissliga Timex håller ordning och reda. Eller är det jag som gnäller mest måntro...
Ha ha, jag kan nog säga att jag känner igen mig i den känslan!Sådär har min mage sett ut i 200+ månader och det händer ingenting...
Skämt åsido, stort grattis
Tackar!Grattis!
Hmmm, där ryker de nästkommande 18årens klockbudgetGrattis!
Stort grattis!Inget är som väntans tider... Fem dagar kvar, min något gnissliga Timex håller ordning och reda. Eller är det jag som gnäller mest måntro...
Det är det värt alla gånger, stort grattis gubbenHmmm, där ryker de nästkommande 18årens klockbudget
Herre Jösses vilken utsikt, hade tillbringat all min fritid där. Helt fantastiskt
Ja jäklar Hade inte tackat nej till den...
Blacksås, Hälsingland ✌. Nej, att anlägga ett litet chateau med terassodlade druvor där vore fint!Wow, galet vackert!
No,funkar fintForat ’hackar och hostar’ hos mig idag, är det så hos er andra med ?
https://klocksnack.se/threads/l%C3%A5nga-svarstider-p%C3%A5-klocksnack.136946/Forat ’hackar och hostar’ hos mig idag, är det så hos er andra med ?
Vad mycket snyggare den där triangelvisaren är jämfört med droppen, enligt mig. Aldrig haft en CW, men förstår det som att de är mycket bra för sitt pris.
Om man jämför med t ex SMP, hur står de sig?
Ja, sen igår.Forat ’hackar och hostar’ hos mig idag, är det så hos er andra med ?
Japp, här med sen ett par dagar tillbaka.Forat ’hackar och hostar’ hos mig idag, är det så hos er andra med ?
Riktigt bra, svag för dem där 70tals RadosarnaNy länk på Radon.
Hade ingen two tone länk innan.
Tycker det blev helt ok.
Tack.Riktigt bra, svag för dem där 70tals Radosarna