Har du tappat U:et på tangenbordet eller är det bara dialekt? Annars har du en bra poäng såklartÄr det inte bara så att sommaren känns över precis nu, då brykar dykare dyka i popylaritet helt plytsligt. Händer nog varje år vid den här tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du tappat U:et på tangenbordet eller är det bara dialekt? Annars har du en bra poäng såklartÄr det inte bara så att sommaren känns över precis nu, då brykar dykare dyka i popylaritet helt plytsligt. Händer nog varje år vid den här tiden.
Har du tappat U:et på tangenbordet eller är det bara dialekt? Annars har du en bra poäng såklart
Lite fransk brytning är aldrig felNä, skrev fel och sen blev det bara mer fel.
Har det någonsin varit inne med Squale?
I våras var det hett Men det är som med så mkt annat här. Går i vågor vad som gäller.
Hittade den på eBay till ett bra pris så jag slog till. Säg till om du vill ha länken.Den där är riktigt cool. Var hittar man en sån tro?
Haha, hur många pins har du?Tror min herre missförstod kommentaren ty jag lägger noll värdering i ordet "inne".
Mvh en som tjackade Squales redan i Load/Reload eran
Bra fråga, hittade nyligen en gömma i källaren från fornstora dar, säkert ett hundratal iafHaha, hur många pins har du?
Haha grymt, tror på det här med pins!Tror min herre missförstod kommentaren ty jag lägger noll värdering i ordet "inne".
Mvh en som tjackade Squales redan i Load/Reload eran
”Pieces of flair”, som vissa kallar det.Haha grymt, tror på det här med pins!
”I believe you have my stapler.””Pieces of flair”, som vissa kallar det.
Ser ju underbar ut och grym bild!Eftersom den borstade Trenchhuntern fick sig lite kärlek av @HSK så får jag lägga upp en bild på den.
Tog denna häromdagen i trädgården. ”Green on green”.
En ny varje dag, 100 dagar framåt!Bra fråga, hittade nyligen en gömma i källaren från fornstora dar, säkert ett hundratal iaf
Vad mycket snyggare den där triangelvisaren är jämfört med droppen, enligt mig. Aldrig haft en CW, men förstår det som att de är mycket bra för sitt pris. Om man jämför med t ex SMP, hur står de sig?Cw är en klass för sig i sin prisklass
Var har du hittat länken? Ser najs ut!DH på ”poormans” Guy Freres beads
Satan vad snygg den är!Av den trio Seiko jag köpte i fredags är denna min favorit. Inte lika gedigen som Turtle, men behändigare storlek. Ingen Prospex eller Presage, men samma urverk (4Rxxx) som i de flesta av dem. Känns som att för priset, strax under 3 papp, är den mycket prisvärd, och därmed blir keeper.
Tack. Nu på band som matchar datumet. ^^Satan vad snygg den är!