Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sjukt cool klocka! Vi får se hur den står sig mot GG Vanguard44 mm på papperet men bärs som en 42. Snyggt jobbat av Naoki!
Ja, det ska bli väldigt spännande! Den borde ju dessutom ankomma mitt hem i dagSå sjukt cool klocka! Vi får se hur den står sig mot GG Vanguard
Kul med en så udda klocka också. Det känns som att de har gått all in när det gäller både design och finish på dessa. Vad mäter den lug-lug?Den känns väldigt bra. Den bärs definitivt mindre än storleken antyder. Finishmässigt så är det här väldigt, väldigt bra. Långt över standard mikromärke. Den är galen och det går inte se vad klockan är när det är lite dunkelt eller mörkt
Yes, den är något utöver det vanligaKul med en så udda klocka också. Det känns som att de har gått all in när det gäller både design och finish på dessa. Vad mäter den lug-lug?
Snyggt. Den sitter svinbra.44 mm på papperet men bärs som en 42. Snyggt jobbat av Naoki!
Behöll du Ventusen för dig själv?Alltid trevligt när denna åker på, Ventus Northstar i mässing på grönt Hirschgummi, tycker att mässing ser lite bättre ut än brons .
Behöll du Ventusen för dig själv?
"Hittade en hatt", kompis du kan vara ärlig med oss att du vill få lite feedback Klart du ska ha hatt!Hittade en hatt och insåg att jag ser ut som Petsson i den. Är det en bra grej? Squale för relevans.
Köpte den för flera år sen men hade glömt att jag hade den. Ska lätt med på fiskeresan nu!"Hittade en hatt", kompis du kan vara ärlig med oss att du vill få lite feedback Klart du ska ha hatt!
Barnen lär ju tycka att du blir en mysfarbror, tröjan sitter bättre än mankinin!Hittade en hatt och insåg att jag ser ut som Petsson i den. Är det en bra grej? Squale för relevans.
Hatt är coolt!Köpte den för flera år sen men hade glömt att jag hade den. Ska lätt med på fiskeresan nu!
Jag är inte precis någon mysfarbror så det är lite falsk marknadsföring då. Inte så svårt att ha kläder som sitter bättre än mankinin...Barnen lär ju tycka att du blir en mysfarbror, tröjan sitter bättre än mankinin!
Ja, det håller jag med om!Hatt är coolt!
Jag har hattförbud...Hatt är coolt!
HSB ?Jag har hattförbud...
Tydligen passar inte alla i hatt och ja, här är vi, hattlösa...
Tragiskt.Tydligen passar inte alla i hatt och ja, här är vi, hattlösa...
Passar du inte i hatt så har du inte hittat rätt hatt!Jag har hattförbud...
Passar du inte i hatt så har du inte hittat rätt hatt!
Även Cowboyhatt? Finns nog inget ballare, och hade jag varit lite mer våglig så hade jag trallat runt som en redig Texasbo även hemma i Lund...Jag har hattförbud...
Jag kanske inte heller direkt saknar att bära hattTragiskt.
Men EXAKT! Jakten fortsätter.Passar du inte i hatt så har du inte hittat rätt hatt!
En rejäl Stetson säger du? Vad kan gå felÄven Cowboyhatt? Finns nog inget ballare, och hade jag varit lite mer våglig så hade jag trallat runt som en redig Texasbo även hemma i Lund...
Beställde en FN Stella på rea, och igår kom den.
Riktigt trevlig och sitter bra.
Förstår dock inte riktigt varför dom gjort kronan i annat material. Påminner om någon plast från barndomen.
Och varför göra spännet i mässing när klockan är i brons?? Tre olika gulmetaller ser inte riktigt bra ut. Dock nöjd på det hela taget.
Har en klocka till på ingång, men sen blir det bara att sälja, resten av året åtminstone. Har tänkt göra en tämligen brutal utrensning i lådorna. Får se hur det går...
Jag kanske inte heller direkt saknar att bära hatt
Men EXAKT! Jakten fortsätter.
En rejäl Stetson säger du? Vad kan gå fel
Kan rekommendera tropic från Singular straps. Blir lite nättare.Japp, tycker att färgtonen i mässingen går bättre ihop med grönt, blev en bättre helhet. Sonen har den andra, nu vill han ha ett armband som matchar tavlan, originalbandet till den är lite för tjockt och oföljsamt .