Hjelm
Guld
Bra grejer, eller hur?Testar min nyinköpta Zelos Swordfish 40 Teal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra grejer, eller hur?Testar min nyinköpta Zelos Swordfish 40 Teal
Sjukt mycket klocka för pengen så att säga!Bra grejer, eller hur?
Så otroligt cool/snygg ring!
Kul att du är nöjd!
Affordable vete fasen, men jag är ett stort fan av S&S
Det är ingen hemlighet att micro/affordable-träsket är mycket roligare än Rolex och grabbarna.Från Rolex fanboy till detta. Vad hände liksom...
Herregud!Från Rolex fanboy till detta. Vad hände liksom...
Snyggt!Från Rolex fanboy till detta. Vad hände liksom...
Nja, lite osäker. Köpte för 2 månader sedan, det är sjuka leveranstider från Asien nu! Köpte en hel drös som ska vara med i ett litet projekt. Får se hur det blir med det.Snyggt!
Steril Parnis?
Ja alltså homager, om man köper rätt modell, är ju ljusår bättre idag än för 5 år sedan: keramisk bezel, rejält safirglas, 120 klick, automatiskt urverk, hyggligt detaljarbete och riktiga skruvar i länkarna. Och inte att förglömma: en helt annan teknik när de pläterar, som inte går att jämföra med skräpet de gjorde på 80-90-talet på gamla Heuer, Breitling Chronomat m.fl. Som vardagsklocka passar den perfekt!Herregud!
En förtappad själ, enligt vissa!
Vilken cool kille, enligt oss!
Gillar allt utom timvisaren, (kalla mig gammstöt) men jag gillar mercedesvisare!Spinnaker idag.
Mycket häftig med upphöjda indexen men blir inte helt kompis med den integrerade länken.
Känns som man provat klart med andra ord.
Släpper den till ett förmånligt pris här i tråden innan jag hinner skriva annons
Affordable begagnad. Nya vet jag inte heller.Affordable vete fasen, men jag är ett stort fan av S&S
Snygg klocka! Stilig, men ändå hård.
Gillar allt utom timvisaren, (kalla mig gammstöt) men jag gillar mercedesvisare!
Från Rolex fanboy till detta. Vad hände liksom...
Exakt så!Visst är det kul att få bra kvalitet för småpengar
Snygg! Bandet passar riktigt bra till.
Vad kul!!
Denna pjäs har nu landat hos far. Är väldigt nöjd kan jag säga. Kan även rekommendera att göra affärer med @PaulK
Ha det gött allihopa
Trevlig pjäs! Är det du som är fadern i texten? Eller är det en present till din far?
Denna pjäs har nu landat hos far. Är väldigt nöjd kan jag säga. Kan även rekommendera att göra affärer med @PaulK
Ha det gött allihopa
(Det är säljarens bild i posten)
En sån skulle man ha! Snygg.
Nej det är min far hemma i Sverige.Trevlig pjäs! Är det du som är fadern i texten? Eller är det en present till din far?
Kul. Vad tycker han om den?Nej det är min far hemma i Sverige.
Han har motorcykeldille och ser ingen alls mening med klockor. Lika fett lite intressanta som jag anser motorcyklar varaKul. Vad tycker han om den?