– Vad gör du, pappa?Korspost:
– Eh ... öh. Snart klar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
– Vad gör du, pappa?Korspost:
Mechaquartz eller vad det kallas är ju en sjyst kompromiss då man får det bästa av båda världar tycker jag. Även om jag inte testat någon sån klocka men tycker det verkar nice iaf.Nog kan jag medge att jag föredrar automatik och mekanism när det kommer till kronografer, men Quartz i all ära. Kul klockor för lite pengar.
Tycker Undone gjort mycket rätt med den senaste divermodellen de har. Hänt mycket sen den rätt klossiga Aqua divern.Inte alls dum!
Vad är detta för märkeSnart 3k!
Pagani Design. Har egen butik på AliBaba/AliExpress.Vad är detta för märke
Pagani designVad är detta för märke
Bjuder på en toalett bild då man iallafall ser tavlan lite merVad är detta för märke
Ja, men vafan. Oftast har man ju bäst ljus i badrummet!Bjuder på en toalett bild då man iallafall ser tavlan lite mer
Är det bra att beställa därigenom? Går det hyggligt fort eller tar det 138 veckor?Pagani Design. Har egen butik på AliBaba/AliExpress.
Gör homage av framförallt Rolex, men även Panerai.
Dom har en hel del av sina modeller på lager i Nederländerna men inte alla. När jag beställde min så valde jag leverans därifrån då min fanns där (GMT Batman) . Gick på under veckan.Är det bra att beställa därigenom? Går det hyggligt fort eller tar det 138 veckor?
Ah, ok. Får dock bara upp Kina på AliBaba.com. Men de kostar ju hälften där mot Ebay, typ...Dom har en hel del av sina modeller på lager i Nederländerna men inte alla. När jag beställde min så valde jag leverans därifrån då min fanns där (GMT Batman) . Gick på under veckan.
Det var ett tag sen jag beställde därifrån nu. Eftersom det är olika säljare, lite som eBay, så är det svårt att veta exakt. Jag har inte handlat från Pagani D själv, men har också sett att vissa modeller finns inom EU. Eftersom AliExpress inte har sånt där avtal som Wish har med PostNord blir det ju både tråkiga avgifter och risk för förseningar om de skickar från Kina.Är det bra att beställa därigenom? Går det hyggligt fort eller tar det 138 veckor?
Prova appen AliExpress, den är smidig och bra.Ah, ok. Får dock bara upp Kina på AliBaba.com. Men de kostar ju hälften där mot Ebay, typ...
Ok, tack för tips! Kollade lite i Wish appen men det går ju inte ens att sortera på land eller nåt!?Prova appen AliExpress, den är smidig och bra.
Jag handlade min genom Ali. Gav strax under 800kr. Det var dock inte i Nederländerna dom hade lager utan från Czech men det är ju också inom EU. Kikade precis och tillvalet fanns fortfarande.Ah, ok. Får dock bara upp Kina på AliBaba.com. Men de kostar ju hälften där mot Ebay, typ...
Såg det, cool! Synd att PD inte gör sterila tavlor, jag vill inte ha loggor alls längre!Jag handlade min genom Ali. Gav strax under 800kr. Det var dock inte i Nederländerna dom hade lager utan från Czech men det är ju också inom EU. Kikade precis och tillvalet fanns fortfarande.
Deras official store är det som gäller.
Det blir ingen tullavgift alls när man beställer från deras eu-lager alltså?Köpte också min Pagani via deras officiella Aliexpressbutik. Tog fyra arbetsdagar för klockan att komma till Sverige från Tjeckien och sedan behövde PostMord ytterligare tre arbetsdagar för att leverera klockan.