Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej inga andra avgifter.Det blir ingen tullavgift alls när man beställer från deras eu-lager alltså?
Åh fasen! Då får du ta tillvara på dagen isåfall!
Det blir ingen tullavgift alls när man beställer från deras eu-lager alltså?
Vi ska fika, klättra i berg, gå på bio och så ska jag lära den att cyklaÅh fasen! Då får du ta tillvara på dagen isåfall!
Hahah, fantastiskt! Hoppas den sticker iväg på bakhjuletVi ska fika, klättra i berg, gå på bio och så ska jag lära den att cykla
Wish är alltid tull- och momsfritt. De skickar också från EU ibland, men nej, det går inte att välja. :/ Så man vet aldrig.Ok, tack för tips! Kollade lite i Wish appen men det går ju inte ens att sortera på land eller nåt!?
Massa fejk där! Jättetråkigt. Köp inte klockor från Wish, är mitt tips.Alltså, finns det någon klocka som inte är kopia på Wish? Även Seiko är ju kopior för 231 kr, typ...
Fram med sticksåg och mejsel!
Haha, ja.Fram med sticksåg och mejsel!
Jag skrev upp mig på en Neptune black guilt v3 när den släpptes i våras. Otroligt nöjd. Än så långe endast kört den på länken. Här nedan jämte en BB36. Lika på många sätt men väldigt annorlunda känsla.Känner mig smått sugen på en Lorier Neptune V3 men som vanligt tvekar avtryckarfingret. Någon i tråden som har en och kan putta mig varsamt åt rätt beslut ?
Om någon här vill avyttra en privat är det ett alternativ med givetvis.
Får jag svära i kyrkan och sticka ut hakan? Okej, tack. Jag tycker att Loriern är snyggare än Tudorn!Jag skrev upp mig på en Neptune black guilt v3 när den släpptes i våras. Otroligt nöjd. Än så långe endast kört den på länken. Här nedan jämte en BB36. Lika på många sätt men väldigt annorlunda känsla.
Haha! I denna kyrkan är det mesta tillåtet En Seiko kan ju vara snyggare än en Rolex beroende på vem man frågar. Sen är det ju skillnad när man håller den i handen (jämfört med bild) och börjar gå in på detaljerFår jag svära i kyrkan och sticka ut hakan? Okej, tack. Jag tycker att Loriern är snyggare än Tudorn!
Så jäkla tung! Vad landade den på med alla avgifter?Jag skrev upp mig på en Neptune black guilt v3 när den släpptes i våras. Otroligt nöjd. Än så långe endast kört den på länken. Här nedan jämte en BB36. Lika på många sätt men väldigt annorlunda känsla.
Så jäkla tung! Vad landade den på med alla avgifter?
Tisell/Squale/Steinhart?Jag behöver lite input! Bästa sub homage under 5k? Är det någon som har erfarenhet av OceanX? Jag måste ha något nytt at klämma på snart innan jag blir tokig...
Ja hur står sig Tisell mot Steinhart tillexempel?Tisell/Squale/Steinhart?
Så har det landat. Bandet från trådens band-mäster @SpaceAce.
Så nöjd med service, bemötande men framförallt hantverket. Tillverkat efter kundens spec. så långt möjligt. Bra material, rejält och gediget. Bilder? Javisst.
Får ni chansen så tveka inte, tycker jag. Väldigt speciellt att ha ett custom band till sin favorit.
Har ingen erfarenhet av OceanX, men kolla Steinhart, ngn av deras 39mm modeller bör ju passa det du är ute efter? Har själv haft Steinhart i omgångar och visst, dom är inte perfekta, men vilken klocka eller tillverkare är det? Det jag stör/stört mig mest på med Steinhart har varit deras raka luggar, men med 39mm versionen så är det inget egentligt problem. Men fit/finish är riktigt bra, och i synnerhet när man tar priset i beaktande.Jag behöver lite input! Bästa sub homage under 5k? Är det någon som har erfarenhet av OceanX? Jag måste ha något nytt at klämma på snart innan jag blir tokig...
Det är precis luggarna jag har haft funderingar på (utan egen erfarenhet). Får bli att välja en och prova helt enkelt. Tack för input. Måste köpa något (vad som helst) nu...Har ingen erfarenhet av OceanX, men kolla Steinhart, ngn av deras 39mm modeller bör ju passa det du är ute efter? Har själv haft Steinhart i omgångar och visst, dom är inte perfekta, men vilken klocka eller tillverkare är det? Det jag stör/stört mig mest på med Steinhart har varit deras raka luggar, men med 39mm versionen så är det inget egentligt problem. Men fit/finish är riktigt bra, och i synnerhet när man tar priset i beaktande.
Tjusigt!Den här flyger.