Manne1891
Basic
Har själv den blå men den svarta var riktigt fin den med! Tror nog att min får stanna trots allt, du har nog rätt i att jag kommer ångra mig om jag säljer![]()
Legrandickwednesday![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har själv den blå men den svarta var riktigt fin den med! Tror nog att min får stanna trots allt, du har nog rätt i att jag kommer ångra mig om jag säljer![]()
Legrandickwednesday![]()
Härligt mannenHar själv den blå men den svarta var riktigt fin den med! Tror nog att min får stanna trots allt, du har nog rätt i att jag kommer ångra mig om jag säljer![]()
Men då så, väljer jag att sälja den kan ju du köpa denHärligt mannen, det gör du rätt i, jag ville ha den blåa men den fanns inte utan datum när jag skulle beställa, men den svarta e Nice.
Men då så, väljer jag att sälja den kan ju du köpa denNej men får se om den kommer känns för liten nu när jag har två andra klockor som är 43mm
![]()
Blev möcke braNu blir det micro x2! Fick hem mitt läder från Christopher Ward som jag tänkte ha på min Zelos Swordfish och det blev ruskigt bra. Fördelen med att ha sparrisarmar är ju att man kan klicka hem armband i storlek XS till 70% rabatt och komma undan med det...
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt är sugen blir spammad av Ward några gånger i veckan på mailenNär vi ändå håller på med olika # så kör jag också en.... WardWednesday!
![]()
Slå till! Massor med pang för pengenSnyggt är sugen blir spammad av Ward några gånger i veckan på mailen![]()
Måste hålla mig nu snart 9 klockor hemmaSlå till! Massor med pang för pengen![]()
Min lär inte göra det på ett tag men du kan ju få titta liteJag väntar på att en c65 trident GMT ska dyka upp på begagnatmarknaden. Villhöver verkligen en sån. Allt snack om CW här i tråden minskar ju inte suget heller haha.
Haha retsticka!Min lär inte göra det på ett tag men du kan ju få titta lite
![]()
Edit: Jag letar å andra sidan efter en c60 gmt 38 mm helst vit med röd vridring... så vi kan ju längta lite bägge två![]()
Den är fin den!#Halioswendsday![]()
![]()
Inte meningen, bara lite. Hoppas verkligen du får möjlighet att skaffa en, den är riktigt go.Haha retsticka!![]()
Sover du med solglasögon?Tar en lume shot såhär på kvällskvisten. Dags att sussa snart.
![]()
Nä, men klockan har sin egen säng en bit bort från min.Sover du med solglasögon?![]()
Snygg, men den hade varit bättre i brons eller stål med den tavlan, det blir bara för mycket med guld.
Jag såg den förut. Sjukt snygg klocka! Nu är jag mer såld på en Falcon än på en Neptune.
Ja, alltså det går ju inte köpa guld. Stålboett får det bli.Snygg, men den hade varit bättre i brons eller stål med den tavlan, det blir bara för mycket med guld.![]()
Kommer den att komma tavlan som sitter i guldvarianten tror du? Det hade varit grymt i alla fall!Ja, alltså det går ju inte köpa guld. Stålboett får det bli.
Yes, samma tavlor med förgyllda index och visare oavsett boett.Kommer den att komma tavlan som sitter i guldvarianten tror du? Det hade varit grymt i alla fall!
En sån blir man ju riktigt sugen på.Yes, samma tavlor med förgyllda index och visare oavsett boett.
En sån blir man ju riktigt sugen på.![]()