Snyggt!Testar hemmagjort mocka på svärdfisken idag. Inga sömmar ännu utan mest ett kvalitetstest och för att se om det sitter skönt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Testar hemmagjort mocka på svärdfisken idag. Inga sömmar ännu utan mest ett kvalitetstest och för att se om det sitter skönt
![]()
StiligtTestar hemmagjort mocka på svärdfisken idag. Inga sömmar ännu utan mest ett kvalitetstest och för att se om det sitter skönt
![]()
Ofta dyrare ägande att köpa billiga oprövade klockor än typ Rolex.Japp. Jag ska hålla koll! Men om jag ger mig på en så hade det ju varit lite roligare att vara bland de första. Jag har varit rätt noga med att inte ge mig inpå klockor där jag tror mig kunna förlora pengar. Visst i första hand ska jag använda och njuta av klockan men givet spelar värdet också en roll. Men en klocka i den här prisklassen kan man ju i värsta fall ändå inte förlora så mkt på...
Så är det kanske. Å andra sidan har många kanske inte de ekonomiska resurserna som krävs för att köpa en Rolex, men resurser som täcker att köpa något som exempelvis kostar 5000 och sedan tappa 30-40% vid eventuell försäljning.Ofta dyrare ägande att köpa billiga oprövade klockor än typ Rolex.
Kanske det även om de flesta kan prioritera fram den summan. Ändrar dock inte det jag skrev.Så är det kanske. Å andra sidan har många kanske inte de ekonomiska resurserna som krävs för att köpa en Rolex, men resurser som täcker att köpa något som exempelvis kostar 5000 och sedan tappa 30-40% vid eventuell försäljning.
Jag skrev inte att det ändrar vad du skrev, försökte bara presentera en annan sida av myntet. Självklart är det en prioriteringsfråga i vissa fall. För egen del skulle jag inte ens kunna prioritera mig till det dessvärre, men att vara student är naturligtvis självvaltKanske det även om de flesta kan prioritera fram den summan. Ändrar dock inte det jag skrev.
Vågat räkna på vad klockorna kostat det löpande året?Jag skrev inte att det ändrar vad du skrev, försökte bara presentera en annan sida av myntet. Självklart är det en prioriteringsfråga i vissa fall. För egen del skulle jag inte ens kunna prioritera mig till det dessvärre, men att vara student är naturligtvis självvalt
Vågat räkna på vad klockorna kostat det löpande året?
Jag har inte varit student alla månader av de senaste 12. Men ja, självklart hade jag kunnat bekosta en lite äldre rolex som inte är särskilt populär med samma medel som jag lagt på mikromärken. Dock ångrar jag inte en sekund att ha kunnat testa en uppsjö av olika klockor istället för att vara låst vid endast en klockaVågat räkna på vad klockorna kostat det löpande året?
Pengarna är förhoppningsvis sekundärt även om man försöker hålla det rimligt. Kan dock vara nyttigt att stanna upp och reflektera ibland. Då jag främst håller på med vintage har denna idioti gett ett rätt bra plus på kontot ist. Om man nu hade realiserat alla värdeökningar dvs...Jag har inte varit student alla månader av de senaste 12. Men ja, självklart hade jag kunnat bekosta en lite äldre rolex som inte är särskilt populär med samma medel som jag lagt på mikromärken. Dock ångrar jag inte en sekund att ha kunnat testa en uppsjö av olika klockor istället för att vara låst vid endast en klocka
Nu har jag inte för avsikt att sälja några av mina klockor, oavsett om det står Omega eller Zelos på dem, men det går inte att förneka att några väl valda micromärken säljs dyrare på begagnatmarknaden än vid nyförsäljning.Pengarna är förhoppningsvis sekundärt även om man försöker hålla det rimligt. Kan dock vara nyttigt att stanna upp och reflektera ibland. Då jag främst håller på med vintage har denna idioti gett ett rätt bra plus på kontot ist. Om man nu hade realiserat alla värdeökningar dvs...
Pengarna är förhoppningsvis sekundärt även om man försöker hålla det rimligt. Kan dock vara nyttigt att stanna upp och reflektera ibland. Då jag främst håller på med vintage har denna idioti gett ett rätt bra plus på kontot ist. Om man nu hade realiserat alla värdeökningar dvs...
Söt jycke, snälla ögon.Här är det hundmys och affordable
![]()
Välkommen till klubbenPrecis fått hem denna skönhet!
+ för matchande armband gjord av min dotter.
Trevlig helg på er!![]()
Den guldiga varianten var ju bra j-vla snygg
Oj, Nice , grattisPrecis fått hem denna skönhet!
+ för matchande armband gjord av min dotter.
Trevlig helg på er!![]()
Blir makaira efter jobbet
![]()
Velcro tänkte köpas in (borde ju bli bra) men vilket? Svart eller svart/orange?
![]()
![]()
https://www.lorierwatches.com/collections/watches/products/falcon-pvd-goldDen guldiga varianten var ju bra j-vla snygg! När och var kan jag köpa?
Hittade!Den guldiga varianten var ju bra j-vla snygg! När och var kan jag köpa?
https://www.lorierwatches.com/collections/watches/products/falcon-pvd-gold
Tror leverans sker ngn gång i mars/april.
Snygg, men den hade varit bättre i brons eller stål med den tavlan, det blir bara för mycket med guld.![]()
Nej, nej, nej! Ni har så mycket fel.Ja, alltså det går ju inte köpa guld. Stålboett får det bli.
Nej, nej, nej! Ni har så mycket fel.Perfekt med en halvvulgoguldare!
![]()
Svart, eller mellan/mörkgrön. Ingen orange linje, lite lökigt.Blir makaira efter jobbet
![]()
Velcro tänkte köpas in (borde ju bli bra) men vilket? Svart eller svart/orange?
![]()
![]()
Svart, eller mellan/mörkgrön. Ingen orange linje, lite lökigt.