AndyJ
Silver
När man var ung oroade man sig för hur man skulle få in pengar. Nu när man är äldre oroar man sig lika mycket för vad man ska köpa för sina pengar istället. Suck.Jadu, det finns inget lätt svar på den frågan. Själv har jag försökt trappa ner många gånger, men alltid fått elaka återfall. Efter att jag hade cirkulerat hundratals klockor och till slut blev stressad över allt skickande och åkande till olika postkontor bestämde jag mig för att skära ner och att 5 klockor var det magiska antalet. Såhär blev det:
Tyvärr höll denna perfekta line up bara nån månad innan jag lyckades övertala mig själv att en riktig samling givetvis måste innehålla en guldklocka, och en träningsklocka och en... Ja, ni fattar. Till slut satt jag med ett dussin olika modeller igen – som en smutsig återfallskriminell med lika dålig självkontroll som en blandmissbrukare på fest med Torsten Flinck. Nåväl. Ett tag senare försökte jag återigen tända av, och hade bara tre (!) klockor i samlingen:
- Dressare på läder
- Sportstålis
- Vintagechronograph
- Dykare på gummi
- Beater, typ G-Shock
Det var happy days och en alldeles perfekt gyllene medelväg. Men säg den lycka som varar... Snart knackade flipparjävulen på dörren och så var det igång igen. Suck!
- Dressare
- Sportstålis
- Dykare (som även var beater)
Den här var ett bra köp iaf. Ser bra ut på vilket band som helst och barton funkar extra bra