• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

När vi ändå pratar om den nya San Martin modellen som många redan klickat hem, bb58-homagen. Är det bara jag som tycker det är märkligt att de ändrat loggan på tavlan? Från san Martin i intetsägande typsnitt till den ändå relativt bra hexagon-loggan till denna monstrositet?

Blev Seiko idag. Trevlig helg!!

3DDA2F99-9A9C-4EA9-8A9B-BBD2D6CD91B2.jpeg

När vi ändå pratar om den nya San Martin modellen som många redan klickat hem, bb58-homagen. Är det bara jag som tycker det är märkligt att de ändrat loggan på tavlan? Från san Martin i intetsägande typsnitt till den ändå relativt bra hexagon-loggan till denna monstrositet?
Dom har blandat loggorna ett bra tag. Hexagonloggan har dom haft i flertalet modeller tidigare också. Ganska trevlig den där hexagonen om tavlan tillåter. Passar dock inte lika bra till alla modellerna.

En aning Doxa över den, vad är det för nåt?

Maranez Samui. Underbar klocka. Ångrar lite att jag sålde min. Första batchen är helt slutsåld. Kanske köper en igen när de kommer i lager.
20200805_132629.jpg

Tack😊

Tycker den känns välgjord. Efter ett par dagar så är jag mkt nöjd med den😊 men som ni vet mikrovänner, det kan vända snabbt😉

Första gången jag testa mn. Verkligen inte dumt. Kommer bli fler.

Kör en matchning till🙈😉
IMG_20201016_133627.jpg

Tillbaka
Topp