Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder på fin klockaLite bilder på denna.
![]()
![]()
![]()
Jävlar, det där ser ut som en Zelos jag skulle kunna tänka mig ta till dansen. Var kan man hitta mer info?Zelos förhandvisar ett par varianter av kommande Horizons Field. Sägs vara 39mm, 43mm L2L, 10-11mm tjock.
![]()
![]()
![]()
Jag brukar inte vara något större fan av klockor som är allt för lika dess inspirationskälla men i vissa fall är de fan bättre och det här är ett utmärkt exempel! Härligt crisp boett, bezel och index och baksidan är fantastisk.Lite bilder på denna.
![]()
![]()
![]()
Begravning idag så då får det bli omega
![]()
Finns inte så mycket mer info i Zelosgruppen i alla fall. Dom ska vara på väg från fabriken, så det bör dyka upp mer i närtid.Jävlar, det där ser ut som en Zelos jag skulle kunna tänka mig ta till dansen. Var kan man hitta mer info?
Instämmer heltJag brukar inte vara något större fan av klockor som är allt för lika dess inspirationskälla men i vissa fall är de fan bättre och det här är ett utmärkt exempel! Härligt crisp boett, bezel och index och baksidan är fantastisk.![]()
Jag tar en grön. Nu gillar jag Zelos!Zelos förhandvisar ett par varianter av kommande Horizons Field. Sägs vara 39mm, 43mm L2L, 10-11mm tjock.
![]()
![]()
![]()
Den är ju lik en AlpinistJag tar en grön. Nu gillar jag Zelos!
Håller med. Iaf denna sandblastade är lite en egen design!Jag brukar inte vara något större fan av klockor som är allt för lika dess inspirationskälla men i vissa fall är de fan bättre och det här är ett utmärkt exempel! Härligt crisp boett, bezel och index och baksidan är fantastisk.![]()
Så då behöver jag ingen?Den är ju lik en Alpinist![]()
Har en blå med originalband samt ett gult Isofrane lookalike som jag kan tänkas avyttra. Tänker 1900kr skickat.
Pm:a om intresse finnes.
![]()
Haft paket öppning![]()
![]()
Mer villhöver gissar jag på!Så då behöver jag ingen?![]()
Haft paket öppning![]()
![]()
Förbered er på en 41mm GMT version snart ocksåPratade med "SKBWATCHES " Och det billiga priset kommer endast gälla idag. IMORN HÖJS priset för er som vill köpa den nya modellen..skriv pm om du vill ha en liten rabatt kod..![]()
Bara och ligga på @Norpanjr om han mot förmodan inte skulle gilla den...You snooze you fuckin loose. Velat testa en sån ett tag...![]()
Hmmm då kanske jag väntar iom jag inte är bekväm med 38 mm.Förbered er på en 41mm GMT version snart också
"Anyone still looking for the San Martin GMT?Good news for you!!!"
Och nedan är svaret på en fråga om GMTn bara är ovan version fast med dual time bezel
"Guys they are both different model using different case and most of the dimensions are different. It will be 41mm for the GMT!"
Riktigt cool!
Tack boyzStenhård i det utförandet! Gratulerar![]()
Jo! Köp!Så då behöver jag ingen?![]()
Grymt cool!Haft paket öppning![]()
![]()
Wow San Martin börjar leverera riktigt bra faktiskt..Deras nuvarande är ju av riktigt bra kvalitet redan och verkar bli bättre o bättre...Fått en känsla av att inom en snar framtid blir dom rätt stora...kul att dom engagerar sig..Förbered er på en 41mm GMT version snart också
"Anyone still looking for the San Martin GMT?Good news for you!!!"
Och nedan är svaret på en fråga om GMTn bara är ovan version fast med dual time bezel
"Guys they are both different model using different case and most of the dimensions are different. It will be 41mm for the GMT!"