• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

heads up!
Denna kommer ut på K&S senare idag.
Jag villhöver en klocka på 36mm 😅🤷🏻‍♂️

A545544E-51CE-47A0-8F30-F7863AEAFDD5.jpeg

Pratade med "SKBWATCHES " Och det billiga priset kommer endast gälla idag. IMORN HÖJS priset för er som vill köpa den nya modellen..skriv pm om du vill ha en liten rabatt kod..
20201014_184312.jpg
Förbered er på en 41mm GMT version snart också ;)

"Anyone still looking for the San Martin GMT? 😁 Good news for you!!!"

Och nedan är svaret på en fråga om GMTn bara är ovan version fast med dual time bezel :)

"Guys they are both different model using different case and most of the dimensions are different. It will be 41mm for the GMT! 😉 "

Och nedan är svaret på en fråga om GMTn bara är ovan version fast med dual time bezel :)

"Guys they are both different model using different case and most of the dimensions are different. It will be 41mm for the GMT! 😉 "
Hmmm då kanske jag väntar iom jag inte är bekväm med 38 mm.

Wow San Martin börjar leverera riktigt bra faktiskt..Deras nuvarande är ju av riktigt bra kvalitet redan och verkar bli bättre o bättre...Fått en känsla av att inom en snar framtid blir dom rätt stora...kul att dom engagerar sig..😁

Tillbaka
Topp