• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ett grått Hadley-Roma Cordura satt som handen i handsken 👍
PSX_20201019_210027.jpg

Hur fasen lyckas du med så bra bilder? Varje gång jag tar så blir jag inte av med reflektioner osv 🤯

Förresten, visst är det en nice klocka?
Man får leta bra ljuskällor 😊. Kan vara grymt knepigt.
Ja visst är den bra och väl värd sina pengar.
Grymt bra pris. Hade dock hellre lagt en tusing till och fått t.ex safirglas och lite andra förbättringar men till detta priset är det svårt att klaga 😊.

Ja det blev stiligt och lite ledigt på samma gång. De banden blir bara bättre och bättre ju mer man använder dom. Har bara ett sand färgat i 22mm men varit nära att köpa i 20mm med ett par gånger. Får slå till när någon säljer 😊
Ja H-R Cordura är grymt trevliga och prisvärda. Har själv ett gäng.
strapped.se har ju dom för 299kr och sen har du ju lite rabatt ovanpå det om jag inte minns fel.
KÖÖÖP 😊

Beställde precis den nya Formex Reef. Känns som en lång väntan till december just nu, förmodligen januari 😅
Då blir det lite bilder. Inte sett så mycket Formex här på forumet än.
Tråkig var jag dock, blev svart bezel och dial. Fick lite panik då jag fick meddelande om att bara 10 platser fanns kvar för pre-order erbjudandet.
Screenshot_20201019_232422_com.android.chrome.jpg

Beställde precis den nya Formex Reef. Känns som en lång väntan till december just nu, förmodligen januari 😅
Då blir det lite bilder. Inte sett så mycket Formex här på forumet än.
Tråkig var jag dock, blev svart bezel och dial. Fick lite panik då jag fick meddelande om att bara 10 platser fanns kvar för pre-order erbjudandet.
Screenshot_20201019_232422_com.android.chrome.jpg
De fick dig med en klassisk #fomo. ;)

Grattis!

Tillbaka
Topp