Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt snyggt!Ett grått Hadley-Roma Cordura satt som handen i handsken
![]()
@FreakyLeo har en Skyquest till salu, knip den vettja!Tja! Skriver igen i hopp om att någon har en Monta Triumph att sälja. Bara att hojta till isåfall![]()
@FreakyLeo Hade inte du en Monta till salu? Vet inte om det är en Triumph men.Tja! Skriver igen i hopp om att någon har en Monta Triumph att sälja. Bara att hojta till isåfall![]()
TackarVäldigt snyggt!![]()
Ett grått Hadley-Roma Cordura satt som handen i handsken
![]()
Man får leta bra ljuskällorHur fasen lyckas du med så bra bilder? Varje gång jag tar så blir jag inte av med reflektioner osv
Förresten, visst är det en nice klocka?
Det där blev full pottEtt grått Hadley-Roma Cordura satt som handen i handsken
![]()
Ja det får nog sitta kvar. Har provat en hel del men inget slog corduratDet där blev full pott![]()
Ja det blev stiligt och lite ledigt på samma gång. De banden blir bara bättre och bättre ju mer man använder dom. Har bara ett sand färgat i 22mm men varit nära att köpa i 20mm med ett par gånger. Får slå till när någon säljerJa det får nog sitta kvar. Har provat en hel del men inget slog cordurat. Gifte sig fint.
Ja H-R Cordura är grymt trevliga och prisvärda. Har själv ett gäng.Ja det blev stiligt och lite ledigt på samma gång. De banden blir bara bättre och bättre ju mer man använder dom. Har bara ett sand färgat i 22mm men varit nära att köpa i 20mm med ett par gånger. Får slå till när någon säljer![]()
Tja! Skriver igen i hopp om att någon har en Monta Triumph att sälja. Bara att hojta till isåfall![]()
@FreakyLeo har en Skyquest till salu, knip den vettja!![]()
@FreakyLeo Hade inte du en Monta till salu? Vet inte om det är en Triumph men.
Ska du köpa en till?Nu vill jag se era Ginault, och är väldigt sugen på att köpa dem
PM !
Jag har god lust att göra det jaSka du köpa en till?
Snyggt som jag troddeEtt grått Hadley-Roma Cordura satt som handen i handsken
![]()
Om du nångång vill sälja din så är jag intresserad. PM, gärna snart för att veta mer.Ska du köpa en till?
De fick dig med en klassisk #fomo.Beställde precis den nya Formex Reef. Känns som en lång väntan till december just nu, förmodligen januari
Då blir det lite bilder. Inte sett så mycket Formex här på forumet än.
Tråkig var jag dock, blev svart bezel och dial. Fick lite panik då jag fick meddelande om att bara 10 platser fanns kvar för pre-order erbjudandet.![]()
Jo det sved lite att gå på sånt. Men...har tittat på den sen revealen och suttit alldeles för länge på deras sida och lekt med färgernaDe fick dig med en klassisk #fomo.
Grattis!
Hehe, är du sugen?
Har inte riktigt släppt den ännuHehe, är du sugen?
Jag valde bort Contrail till fördel för Zelos Mako.
Men skulle mycket väl kunna tänka mig en Contrail med![]()
Köpte inte du en Mako med? Eller vad hände där?Har inte riktigt släppt den ännu
Kul när det börjar komma upp bilder o klipp nu.
SS va ju riktigt bra i videon o den har jag inte ens tänkt på.
Bangade ur i det sistaKöpte inte du en Mako med? Eller vad hände där?