Riktigt fin! Contrail är ju en väldigt bra klocka, nu saknar jag min gamla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Contrail är ju en väldigt bra klocka, nu saknar jag min gamla
Jag är svag för den där gröna, får jag erkänna. Trevlig!Zelos tisdag det är sen gammalt. Lets make Zelos great again!
Swordfish 42 och Horizons GMT V1![]()
/ P
Gör du rätt i! Den e ju riktigt braSpinnakern verkar vara svår att bli av med.
Otur att jag var den enda som gillade "hängande" index.
Får njuta av skönheten i stället.
![]()
Glömde nämna att byte mot något skoj vore väldigt skojHeads up!
Denna kommer få vandra vidare
Finns lite info på forumet. Annars bara fråga
![]()
Det är kukvisaren som gör den lite svårsåld...tror jagSpinnakern verkar vara svår att bli av med.
Otur att jag var den enda som gillade "hängande" index.
Får njuta av skönheten i stället.
![]()
Minst en kukformad timmvisare är väl obligatorisk i en seriös samling?Det är kukvisaren som gör den lite svårsåld...tror jag![]()
jaja absolut, mitt inlägg var inte menat i negativ bemärkelseMinst en kukformad timmvisare är väl obligatorisk i en seriös samling?
Ohh, fasen vad snygg kombo!Slog till på ett christopher ward hybrid band till Damaskon, grymt skönt och cleant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minst en kukformad timmvisare är väl obligatorisk i en seriös samling?
jaja absolut, mitt inlägg var inte menat i negativ bemärkelse![]()
![]()
Kanonsnyggt! Jag kan också tänka mig att ett svart premiumcanvas med svart spänne från @Feskarn hade suttit som en dropkick på en pilgrimsfalk.Ett grått Hadley-Roma Cordura satt som handen i handsken
![]()
Visa din fallossymbol kanske? Det finns ju ex antal tavlor också som kör samma "tema", starta enBorde kanske finnas en egen tråd:
Visa din kukvisare...
Allt mellan en vecka och någon månad.Hur länge brukar paket hänga i Postnords tull? Har ett paket som kom dit igår.
THUNDEEEER! (Terry out!)Kanonsnyggt! Jag kan också tänka mig att ett svart premiumcanvas med svart spänne från @Feskarn hade suttit som en dropkick på en pilgrimsfalk.
Inte det svaret jag ville ha, pallar inte att vänta...Allt mellan en vecka och någon månad.
Snyggast i svart!Hittade scuba dude långt ner i en låda. Inte burit på mer än 1 år, men den tickade så glatt igång så fort jag snuddade glaset. Kvalle![]()
Det finns inget tålamod när man väntar på klockor - det är sedan gammalt!Inte det svaret jag ville ha, pallar inte att vänta...
Tack!
Så sant som det är sagt!Det finns inget tålamod när man väntar på klockor - det är sedan gammalt!
Sjukt bra!Oh, då fick jag också ett litet paket idag, en s.k vinterklockaLika bra som jag minns den i somras, fast den här har faktiskt datum så det så
![]()
Min Gruppo Gamma ligger kvar och skvalpar på någon sorteringsterminal i Finland, how 'bout thatDet finns inget tålamod när man väntar på klockor - det är sedan gammalt!
Jag lider med dig!Min Gruppo Gamma ligger kvar och skvalpar på någon sorteringsterminal i Finland, how 'bout that![]()