• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt från Nezumi, riktigt snygg tycker jag. 👍
Nezumi-Studios-Watch-Corbeau-CQ2.202-military-chronograph-with-nato-strap-1.jpg

Nytt från Nezumi, riktigt snygg tycker jag. 👍
Nezumi-Studios-Watch-Corbeau-CQ2.202-military-chronograph-with-nato-strap-1.jpg

Gillar verkligen den färg kombon!

Går egentligen och väntar på deras nya dykare som ska komma i år men blir svårt att stå emot den där Corbeau versionen.

Bär av en händelse min egen Corbeau idag också!

IMG_20201020_153158_417.jpg

Slipat grund och lägger första lagret lack på en gammal byrå. Tanten handlar och gubben får fixa...😪

Nåväl. Lär bli bra när den står på plats i huset 😅

Gillar verkligen den färg kombon!

Går egentligen och väntar på deras nya dykare som ska komma i år men blir svårt att stå emot den där Corbeau versionen.

Bär av en händelse min egen Corbeau idag också!

IMG_20201020_153158_417.jpg

Slipat grund och lägger första lagret lack på en gammal byrå. Tanten handlar och gubben får fixa...😪

Nåväl. Lär bli bra när den står på plats i huset 😅
Gillar verkligen den du har också, riktigt schysst färgkombination. :)

Är man dum om man tycker dom ser ut att kosta ungefär lika mycket? 😂😘
Närå, stort grattis till nyförvärven! Den 150 boetten är grymt underskattad tycker jag, kanske den bästa av ryssar?
Tackar 😊. Ahh, dom har sin charm båda två även om det är en del prisskillnad. Vostoken är ju förbaskat trevlig måste jag säga och känns riktigt stabil, om man bortser från vobbelkronan då 😊.
150-boetten är precis som du säger en riktig höjdare.

Senast ändrad:
Den ligger väl där ett tag, ca 1-2 v som någon skrev, sen kommer ett sms/mail med begäran att betala tulavgiften. Vid den tiden känns det som att paketet ligger närmare dig eftersom det brukar levereras ganska snabbt efter att man betalat tull/moms.

Man kan söka fram sitt paket via nedanstående hemsida och betala momsen om PostNord har registrerat paketet. Så slipper man vänta på avi:n.

Vänta inte in brevet utan gå in på moms.postnord.se och betala avgiften så fort det går så snabbar du på processen så mycket som möjligt iallafall. 🙂

Man kan söka fram sitt paket via nedanstående hemsida och betala momsen om PostNord har registrerat paketet. Så slipper man vänta på avi:n.

Tack för tipset!
Får uppdatera ohälsosamt mycket imorgon.

Sist jag beställde från Japan skickades det med EMS Express (posten) och jag fick hem en avi några dagar senare och momsen betalades på plats hos ombudet. Supersmidigt men jag har aldrig varit med om det förr så jag vet inte om det är så de brukar göra? 🤔
Tycker PostNordappen borde ha en räknare som visar hur många gånger man har uppdaterat 😅
Haha, eller en sån där spärr som finns på iPhone om man provar för många gånger. "appen är låst, försök igen om 14,264 minuter". 😂

Tillbaka
Topp