Kolla Zackrissons, finns här på forumet. @Zackrissonsur.seAlltså, nu är jag såld.. var hittade du den? Fruugo.se känns inte som en superseriös handlare. Vill ha!![]()
Hemsida: https://zackrissonsur.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla Zackrissons, finns här på forumet. @Zackrissonsur.seAlltså, nu är jag såld.. var hittade du den? Fruugo.se känns inte som en superseriös handlare. Vill ha!![]()
Helt rätt@Nilas
Var det ett diloy canvas du hade på venturon?
Tack för tips! Kunde inte hålla mig. Det blev en beställning..
Tack för det! 700 pix off!Glöm inte att rabattkoden "all25" ger oss klockdårar 25% @LoveL , finns ingen återvändo![]()
Har en 22 mm oyster för Skx/5kx och en för turtle.Någon som har en länk över?
22mm, jubilee, president eller oyster.
Du kan få byta nåt kul mot min med california dialAlltså, nu är jag såld.. var hittade du den? Fruugo.se känns inte som en superseriös handlare. Vill ha!![]()
Mycket bra!
Jag kan nästan se filmomslaget framför mig: @KlockTotte körandes en amerikansk muskelbil, kulor viner i luften, rykande däck, och en portfölj full med Seikos fastkedjad vid handledenAgerar klockkurir och passar på att testa lite![]()
![]()
![]()
![]()
Aha! Ja det vore nåt.. har ett par Tusenö first 42. Kanske inte så spännande..Du kan få byta nåt kul mot min med california dial![]()
Hade för mig det var ett Hadley-Roma, det grå? @Nilas@Nilas
Var det ett diloy canvas du hade på venturon?
Mycket bra!
Jag kan nästan se filmomslaget framför mig: @KlockTotte körandes en amerikansk muskelbil, kulor viner i luften, rykande däck, och en portfölj full med Seikos fastkedjad vid handleden![]()
Saknar min SKX007. Köpte den ny för 1500 kr 2018 och ångrar som tusan att jag sålde den
Håller på och letar efter den blåa till rätt pris. Tur att kreditkortet var på nedervåningen annars hade det blivit ett spontanköp
Vad köpte du då?
Såg väldigt bra ut! Hur funkar det bandet till stålboett? Har du någon bild på lager?Helt rätt![]()
TackarDen är inte helt fel den modellenKänns bra?
![]()
TackarMycket bra!
Jag kan nästan se filmomslaget framför mig: @KlockTotte körandes en amerikansk muskelbil, kulor viner i luften, rykande däck, och en portfölj full med Seikos fastkedjad vid handleden![]()
Bra köp där !Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.![]()
Såg väldigt bra ut! Hur funkar det bandet till stålboett? Har du någon bild på lager?
Dom var fin men desvärre inget som lockar.. är nog i en liten svackaAha! Ja det vore nåt.. har ett par Tusenö first 42. Kanske inte så spännande..?
Ja men nu läste jag ditt PM om daydaten på jomashop... det var inte så dumt! Men det kommer ju en månad till oxå, tack och lov.Bra köp där !
Beställde du en?När du lägger fram det så med James Bond så blev det riktigt coolt! Nu blev jag också sugen![]()
Hehe. Jag får väl försöka väcka nåt hos dig med snygga bilder. Återkommer!Dom var fin men desvärre inget som lockar.. är nog i en liten svacka![]()
Har bara lagt den i varukorgen och provat "all25" och det funka iaf. Sugen minst sagt, men känns fruktansvärt onödigt men vi får se hur det slutarBeställde du en?
Känns bekant! En av mina favoriter.Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.![]()
Såg väldigt bra ut! Hur funkar det bandet till stålboett? Har du någon bild på lager?
Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.![]()
Sorry, visst var det ett grått Hadley-Roma Cordura. Får hänvisa till hjärnsläppHade för mig det var ett Hadley-Roma, det grå? @Nilas
Ja mkt tuffare än så blir det nog inte när det gäller mig
![]()
Sorry, det var ett grått Hadley-Roma Cordura.Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.![]()
Glömde nämna raka ändlänkarHar en 22 mm oyster för Skx/5kx och en för turtle.
Lätt att bli lite förvirrad med så många fina klockor och bandSorry, visst var det ett grått Hadley-Roma Cordura. Får hänvisa till hjärnsläpp.