• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bilagor

• 920EFF56-E3A5-48BE-B601-CF3FEF702EFB.jpeg
    920EFF56-E3A5-48BE-B601-CF3FEF702EFB.jpeg
    91.5 KB · Visningar: 15
Någon som har en länk över?
22mm, jubilee, president eller oyster.

Edit: raka ändlänkar.

Senast ändrad:
Saknar min SKX007. Köpte den ny för 1500 kr 2018 och ångrar som tusan att jag sålde den :banghead:

Håller på och letar efter den blåa till rätt pris. Tur att kreditkortet var på nedervåningen annars hade det blivit ett spontanköp 😅

Vad köpte du då :)?
1603910249082.jpeg
Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.
Såg väldigt bra ut! Hur funkar det bandet till stålboett? Har du någon bild på lager?

1603910249082.jpeg
Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.

Såg väldigt bra ut! Hur funkar det bandet till stålboett? Har du någon bild på lager?
Känns bekant! En av mina favoriter. 😎

Bilagor

• D6FF7A1F-9DE7-42DE-BB97-3E0C2311F00A.jpeg
    D6FF7A1F-9DE7-42DE-BB97-3E0C2311F00A.jpeg
    520.8 KB · Visningar: 7
1603910249082.jpeg

Ägt en, grym liten klocka! Fanns inget negativt alls tyckte jag för priset :)

1603910249082.jpeg

Sorry, det var ett grått Hadley-Roma Cordura.
Tänkte på min Gruppo av någon anledning.
Där hade jag ett Diloy. Hadley-Roma cordura funkar perfa till stålboett 👍.
PSX_20200803_191236.jpg

Tillbaka
Topp