• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ägt en, grym liten klocka! Fanns inget negativt alls tyckte jag för priset :)
Gött att höra! Ända tveket från mitt håll är l2l på 51. Men nån gång måste man ju våga gå över 50.
Hur går det med den franska worldtimern?

Sorry, det var ett grått Hadley-Roma Cordura.
Tänkte på min Gruppo av någon anledning.
Där hade jag ett Diloy. Hadley-Roma cordura funkar perfa till stålboett 👍.
PSX_20200803_191236.jpg
Looking good!

Gött att höra! Ända tveket från mitt håll är l2l på 51. Men nån gång måste man ju våga gå över 50.
Hur går det med den franska worldtimern?

Sorry, det var ett grått Hadley-Roma Cordura.

Looking good!

Jag måste säga att den upplevs väldigt liten på armen trots l2l-måttet... jag har haft en i titan... skulle nog vilja påstå att den bärs som typ 39mm

1603910249082.jpeg
Det blev en sådan här! Har varit sugen ett tag så kunde inte riktigt hålla mig när den dök upp på kos. Trots att jag skulle ha en köpfri månad. Impulskontroll och rationellt tänkande ska jag önska mig i julklapp.

Såg väldigt bra ut! Hur funkar det bandet till stålboett? Har du någon bild på lager?

Trevlig! Själv så underlättas min impulskontroll av att jag oftast är för lat för att hämta kreditkortet :D

Edit: DING DING! Då var jag guldis, kul att bli det på min födelsedag :)

Senast ändrad:
En jumping hour för dej @Equilibrium!? Lite dyr kanske men namnet är ju tilltalande ;)
Hehe, nah... för mig räcker Red Star klockan.
Jag är ganska säker på att nästa köp blir ännu en Ginault, men när... ja det står skrivet i stjärnorna :cigar:

EP: Red Star kostade 159 dollar.

Tillbaka
Topp