Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är grym! Och varierar mycket beroende på ljuset.Gillar den tavlan!
Ruskigt trevlig. Såg nu Doxa kommer med ny Sub Kronograf.Ser så jäkla bra ut den där!
300m?!? Det slår ju t.o.m. den största majoriteten av dykare på fingrarna.Tankar om Charlie Concordia mottages gärna, har sett några i tråden men minns inte riktigt vem @HSK är jag ganska säker på?
Ser trevlig ut, svepande kvarts kan jag nog leva med
![]()
![]()
Concordia - Toundra
Nous avons conçu et développé la montre homme Concordia comme un outil à porter partout, tous les jours et pour toujours. Dessinée et assemblée en France, étanche à 300m la Concordia est une invitation à partir à l'aventure au bout du monde. La Toundra est une édition limitée à 100 pièces...charlie-paris.com
Ja, 300 är verkligen jättesnabbt på en sportklocka oavsett prisklass300m?!? Det slår ju t.o.m. den största majoriteten av dykare på fingrarna.
Såg dessutom riktigt snygg ut på den bilden.
Namnet kommer jag dock inte överens med.![]()
Klockkurir vill jag också bli när blir stor, var ansöker man?Agerar klockkurir och passar på att testa lite![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vet inte, blev bara såKlockkurir vill jag också bli när blir stor, var ansöker man?
Tack för info, jag har väl för lite tatueringar för sådana hedersamma uppdrag kan jag troJag vet inte, blev bara såBrukar väl vara så det går till i den kriminella världen?
![]()
Sköna toner I den där, både tacka och boett!Bronsdag!
![]()
Eller hur!Länken med verktygslös justering var ju riktigt bra på denna och höjde klockan ett eller kanske flera snäpp enligt mig
![]()
Det går ju att lösa.Tack för info, jag har väl för lite tatueringar för sådana hedersamma uppdrag kan jag tro* fortsätter skrubba toan *
Vad har du kvar? Eller köpt istället?Det gör ont när jag ser på bilden. Bilden är tagen för ca sex veckor sedan och ingen av klockorna är kvar. Samtliga sålda.
![]()
Du och Pablo EscobarBronsdag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nån måste ju vara rebellen och rockstjärnan i tråden. Passar en soc-tant perfekt m.a.o.Du och Pablo Escobar
Underskattat med gravyr måhända? Nåväl, jag tycker det är tufft iaf, Undone?
Försöker välja något tooligt att köpa. Damasko eller Sinn. Sinn är billigare om man vill ha länk. Men jag har ju redan den här på länk så det kanske inte är ett måste. Någon som har erfarenhet av Damasko? Viljan säger köp.
![]()
Det gör ont när jag ser på bilden. Bilden är tagen för ca sex veckor sedan och ingen av klockorna är kvar. Samtliga sålda.
![]()
Tack för tips!
Nu råkade jag köpa en annan kvarts istället men lägger daydaten på listan! Blev det någon för dig?
En Seiko turtle SRP775J och en Ventus N2 samt en orange seiko 5kx. Men de ligger redan till salu här på KS.Vad har du kvar? Eller köpt istället?
Charlie (som vår gamla katt).Ja, 300 är verkligen jättesnabbt på en sportklocka oavsett prisklass
Vilket namn, Tundra eller det andra? Brukar också få hang-ups på namn så nu blev jag nyfiken.
Alltså, nu är jag såld.. var hittade du den? Fruugo.se känns inte som en superseriös handlare. Vill ha!![]()
Mer mys!
sitter ofattbart skönt på denna Barton![]()