Nån mer än jag som funderar över att köpa Ocean Rover ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lugnt & skönt, perfekt lördag. Vad sysselsätter sig alla med lördagen till ära?
![]()
Har långtråkigt...
Om nu det kan räknas som en sysselsättning.
Såg en till salu här på KS eller på blocket som såg väldigt intressant ut.Någon av er affordable-rävar som har erfarenhet av ”Tiger Concept”? Vad kan man förvänta sig? Är det bara mög eller värt att kika på?
Kan du inte köpa, testa, och om det inte passar, skicka tillbaka? Klockmagasinet har väl gratis retur? Sålänge du inte klipper den så borde det vara fine![]()
Har långtråkigt...
Om nu det kan räknas som en sysselsättning.
Kanske håret som täcker för? Jag tycker du är fin, lyssna inte på vad alla andra sägerÄr det bara jag som har problem med face-ID?![]()
Trevlig halloween allihop!
![]()
Vad kul att du uppskattar dom. Visst är det något speciellt med Enicar och dess historia. Denna ovanliga quartzmodell är ett prakt exempel på att kul vintage inte behöver kosta skjortan. Kan njuta precis lika mycket av en klocka för en tusing som en för 50 tusen.Fin, dina vintageklockor är en fröjd! Jag är ofta inne i vintagetråden och drömer om Enicar mm.
Tanten har varit i stallet hela dagen. Så film och mys med grabbenLugnt & skönt, perfekt lördag. Vad sysselsätter sig alla med lördagen till ära?
![]()
Har du aldrig ångrat att du sålde Chopard @Baramats ?
Tack kompisGrymt @Nicke75
Fantastisk klocka och en av mina absoluta favoritmodeller!
Classy.Skål då. Länge sedan den här badboyen fick handledstid. Men den satt fint idag![]()
GILLAS va e bärsen?Hårdrock,garage och skx = en bättre lördag
![]()
Sidan ser ju nästan ut att vara gjort i Dos man orkar 10sek sen drar man tomhänt.Såg en till salu här på KS eller på blocket som såg väldigt intressant ut.
Slog aldrig till dock och när jag går in på deras hemsida så får jag ont i huvudet!
Men verkar ändå finnas några fina varianter där ser jag nu![]()
Samma härÄr det bara jag som har problem med face-ID?![]()
Jag håller också med, fungerar väldigt dåligt idag.Samma härTrevlig Halloween härliga människor
![]()
![]()
Både magen och handenGILLAS va e bärsen?
Gött såg riktigt inbjudande utBåde magen och handen![]()