Den ölen är riktigt bra!Jag håller också med, fungerar väldigt dåligt idag.
![]()
Kör för övrigt både Halloween-klocka och Halloween-öl idag.
![]()
Klockan är ännu bättre, men går inte dricka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ölen är riktigt bra!Jag håller också med, fungerar väldigt dåligt idag.
![]()
Kör för övrigt både Halloween-klocka och Halloween-öl idag.
![]()
Ja, de är väldigt trevliga båda två.Den ölen är riktigt bra!
Klockan är ännu bättre, men går inte dricka![]()
@JohnMonchard
Shiet vad ni satsar allihop!Happy Halloween!
![]()
Klockan under allt detta var en skrämmande G-shock!![]()
Japp hade en rollen ripoff. Den var tokfin för pengarna. Gick tokfint tidsmässigt också.@JohnMonchard
@Peter K hade inte du en gmt från tiger con.? Kanske ute och cyklar nu men vore ju kul om dunkande berätta nåt om hur de känns!
Sweet, de hade ju en ordentlig uppsättning av modeller.Japp hade en rollen ripoff. Den var tokfin för pengarna. Gick tokfint tidsmässigt också.
Juggalo?Samma härTrevlig Halloween härliga människor
![]()
![]()
NopeJuggalo?
”Byteslördag” - funderarNykomling även här - Zelos Mako v.3. WS efter att ha kortat länken (plast kvar på glaset). Mycket trevlig bekantskap, 40 mm är perfekt och vit urtavla saknades i samlingen.
![]()
Inte helt hundra på om jag vill byta bort denna. Make me an offer I
Ajaj. Då finns ju inga begränsningar när ni säger så.. inte bra för plånboken!Många från tråden har handlat där utan några som helst problem, bara tuta och kör![]()
Happy Halloween!
![]()
Vad är det här för klocka? Bezel och tavla ser otroligt bra utHappy happy Helloween Helloween
![]()
![]()
Zelos swordfish 40mmVad är det här för klocka? Bezel och tavla ser otroligt bra ut![]()
Tack! Perfekt storlek ocksåZelos swordfish 40mm
Denna räknas väl som affordable?
![]()
Är det någon som har en bra excelfil eller liknande där ni har fyllt i alla specar m.m. på era klockor? Eller är det bara jag som är så nördig.![]()
The villageHappy Halloween!
![]()
Precis!The village![]()