Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet vad detta är för krono?![]()
Kan noll om kronografer. Berätta, varför sitter de för tajt? Vad får det för konsekvens?Ser ut som om chronograferna sitter väl tajt ihop... så jag gissar på något billigt, typ Triwa![]()
Gissar med på TriwaNågon som vet vad detta är för krono?![]()
Kommer låta dem simma vidare. Nån som är sugen på en beater srp777 och en vostok i kanon skick.
![]()
![]()
Messerschmittvarning, det är 670, 020 har kronskyddVad är det för case på Vostoken? 670 eller 020? Svårt att se på bilderna...
Messerschmittvarning nr 2: 020 har inte alls kronskydd. Var det 110 du tänkte på?Messerschmittvarning, det är 670, 020 har kronskydd![]()
Det är en Timex TW2R26800. Väldigt svart klocka.Någon som vet vad detta är för krono?![]()
Messerschmittvarning nr 2: 020 har inte alls kronskydd. Var det 110 du tänkte på?![]()
Nä jag tänkte på 120, trött idagMesserschmittvarning nr 2: 020 har inte alls kronskydd. Var det 110 du tänkte på?![]()
Fyfan vad ful, den vill jag ha men skulle aldrig betala fem papp för skitenFinns ju ett gäng här som gillar starkt. Sriracha är ju absolut inte den starkaste såsen man provat men smarrig och ikonisk. Varför inte en:
![]()
Kommer låta dem simma vidare. Nån som är sugen på en beater srp777 och en vostok i kanon skick.
![]()
![]()
Han jag bytte till mig den ifrån värderade den till ca 900Vad kostar en sån där Vostok?
Nej 020 är rundare i formen och är 1 mm kortare lug2lug än 670. (48 respektive 49)Nä jag tänkte på 120, trött idag
020 är exakt samma boett som 670 fast borstad finish dvs SE-varianten... eller egentligen är det ju en Komandirskie 650...insnöad, jag?
Japp du har helt rätt, ställer mig i skamvrån. Till mitt försvar vill jag bara nämna att jag icke googlat och då är det lätt gå vilse i skallenNej 020 är rundare i formen och är 1 mm kortare lug2lug än 670. (48 respektive 49)
020 är väl samma som 030 (020 polerad och 030 borstad.
Och så är väl 670 och 650 samma (samma där; polerad <-> bostad)
#ocksåensmulainsnöad![]()
Haha! 4 kakor för den är typ nära en livskonsumption av såsen.Finns ju ett gäng här som gillar starkt. Sriracha är ju absolut inte den starkaste såsen man provat men smarrig och ikonisk. Varför inte en:
![]()
Kan noll om kronografer. Berätta, varför sitter de för tajt? Vad får det för konsekvens?
Japp du har helt rätt, ställer mig i skamvrån. Till mitt försvar vill jag bara nämna att jag icke googlat och då är det lätt gå vilse i skallen
För att krångla till det lite till har jag en 670 som jag har borstat själv så bestämde att den fick bli av med sin ref för enkelhetens skull...666 kanske?
Dåligt med det dessvärre, använder dom eftermarknadsgrejerna jag har. Har en egenborstad solid originalvridring som är ganska smutt?@Von har du nån snygg bezel överboetten är ju inte så dum
Nej fan, här finns ingen som helst aggressivitet!
slickar på fingret, sticker upp det i luften och anar den svagt passivt aggressiva tonen i tråden![]()
SnyggtDåligt med det dessvärre, använder dom eftermarknadsgrejerna jag har. Har en egenborstad solid originalvridring som är ganska smutt?
Gillar också den boetten som tusan
![]()
Så här ser min 670 ut för relevans
![]()
Grymt, mitt ryssintresse är ganska återupplivat från graven kan man säga. Finns en del att grotta ner sig i på gott och ontDu behöver inte stå i någon skamvrå, det är jag som är körd i huvudet. Kan varenda millimeter på alla Vostok-case sen flera år tillbaka..
Har dålig koll på 060 och 090 dock för de tycker jag inte är så snygga..
666 får din heta!![]()