Snackar vi Omega Bondklockan?
Haha, skulle vara något! Handlar om SKX007
Nu somnade hon och köpet skulle landa på 3 tkr, dubbelt så mycket än vad jag betalde sommaren 2018 för den så jag hoppar den
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snackar vi Omega Bondklockan?
Moncarden har fått det brakommer med största sannolikhet bli en ny för mig
Det för korta bandet, vilken färg har det?
Som nu när jag letar efter min sjätte och sista SARB033. Ligger lixom på 6-7 papp beggade, när jag sålde mina för 4-5 i knappt använt skick!Haha, skulle vara något! Handlar om SKX007
Nu somnade hon och köpet skulle landa på 3 tkr, dubbelt så mycket än vad jag betalde sommaren 2018 för den så jag hoppar den![]()
Håll den över helgen om det okej, så ska jag se om jag hitta en klocka för denDet är khakifärgat... väldans bra match mot vintagelumen på trenchhuntern
![]()
SharkTooth Strap Khaki
The SharkTooth strap is an adjustable single pass strap that got its name from the woven patterns resemblance of the teeth of a shark. It is a stylish watch strap inspired by vintage Perlon straps, but made of a very soft nylon, similar to the nylon we use for our "seat belt" straps, with a...www.cheapestnatostraps.com
Vill du köpa det för en 50-lapp?![]()
Håll den över helgen om det okej, så ska jag se om jag hitta en klocka för den
Edit klart du inte behöver hålla.
Kanske den skulle funka på en mini blå seiko![]()
Ja vi har våra waves härTycker att Black Friday tråden kan döpas om till Glycine Combat Sub tråden![]()
Den är stentuff! Stor vill-haNja vacker är den inte, men rätt cool
![]()
Om världen kommer att gå under någon gång är det denna jag kommer att ha på armenDen är stentuff! Stor vill-ha
Eller, vet i tusen, klockan gör det garanterat, jag, tveksamt.Om världen kommer att gå under någon gång är det denna jag kommer att ha på armen, då klarar jag mig säkert
![]()
Det där har jag tänkt på många gånger, det finns så många klockor som skulle överleva en om något händeEller, vet i tusen, klockan gör det garanterat, jag, tveksamt.
Som nu när jag letar efter min sjätte och sista SARB033. Ligger lixom på 6-7 papp beggade, när jag sålde mina för 4-5 i knappt använt skick!
Det var en väldigt varierande prisbild, men den här kostar ju t.ex. $495En Zloty är väl bara drygt 2 kronor... vilka modeller kollar du på? den grå chronon borde väl gå på typ 1700?
Byteslördag! Den här lilla skönheten på 36mm och med kupad akryl får gå vidare till en ny ägare. 1400kr och jag kan bjuda på frakten.
Miyota 8215 och härlig vintage känsla.
Det var en väldigt varierande prisbild, men den här kostar ju t.ex. $495
![]()
Finns bara i 36mm och den här Zeno-USA med Miyota tillverkas inte längre. Rykten säger att när de sista Zeno Basel versionerna säljer slut så ska den nya vara större och med safirglas istället för akryl. Tror den missar sin charm efter det.Väldigt snygg den där.... finns den i 39 mm också?
Härligt! Slit den med hälsan.![]()
1545 Militaire igår...
![]()
...och en nyinkommen SM Sub till morgonkaffet idag. Tack för snabb och smidig affär @Npd![]()
Hur tycker du att SM står sig kvalitetsmässigt kontra Squalen?![]()
1545 Militaire igår...
![]()
...och en nyinkommen SM Sub till morgonkaffet idag. Tack för snabb och smidig affär @Npd![]()
Vad köpte du? Kan inget annat än att gratulera oavsett modell![]()
Tackar ödmjukast!Berätta mer! Och grattis redan nu till en fantastisk klocka!
Byteslördag! Den här lilla skönheten på 36mm och med kupad akryl får gå vidare till en ny ägare. 1400kr och jag kan bjuda på frakten.
Miyota 8215 och härlig vintage känsla.