KXII
Basic
Den är från 90s-serien från i fjol! DW-5600THS-1Vad är det för ref på g-shocken ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är från 90s-serien från i fjol! DW-5600THS-1Vad är det för ref på g-shocken ?
Helt rätt gäller att utnyttja komplikationernaRiktiga män använder inte äggklocka. De använder dykarklocka. (Lagar Stinas kyckling).
Den är från 90s-serien från i fjol! DW-5600THS-1
Riktiga män använder inte äggklocka. De använder dykarklocka. (Lagar Stinas kyckling).
Kanske en liten ZodiacOk gänget, ge mig sanningen nu! Bästa tooliga och affordable dinkorna med orange dial? GO!
Doxa SUB200, kanon klocka.Ok gänget, ge mig sanningen nu! Bästa tooliga och affordable dinkorna med orange dial? GO!
Ahh har spanat den! Har du någon erfarenhet av modellen? Bärs liten?Doxa SUB200, kanon klocka.
Yes. Jag har ägt modellen.Ahh har spanat den! Har du någon erfarenhet av modellen? Bärs liten?
Seiko SKX011, under 3k och med SKX-toolighet!Ok gänget, ge mig sanningen nu! Bästa tooliga och affordable dinkorna med orange dial? GO!
Förutom SUB200 som @Jeser90 nämnde så slår jag även ett slag för Certina SuperPH500Ok gänget, ge mig sanningen nu! Bästa tooliga och affordable dinkorna med orange dial? GO!
Grymt ju! Oerhört snarlik, diggar bägge. Skönt också att du tycks ha belägg för dina utsvävgningar kring dykareFörutom SUB200 som @Jeser90 nämnde så slår jag även ett slag för Certina SuperPH500
Kvalitetsmässigt piskar den Doxan på fingrarna men man ska ju gilla det man har på armen också
Bilder är kul
Älskar orange, inte bara snyggt utan även praktiskt under ytan med kontraster och så.Grymt ju! Oerhört snarlik, diggar bägge. Skönt också att du tycks ha belägg för dina utsvävgningar kring dykare
Har fått lite dille på färgen... Diggar Sjöö Sandströms Worldtimer också i orange! Men där får man kisa för att kunna klassa den som affordable.Älskar orange, inte bara snyggt utan även praktiskt under ytan med kontraster och så.
Förresten görs det för lite orangea tavlor, bra att du uppmärksammar ämnet
Ja, man får oftast klättra upp några pinnhål för orange, gillar också SSn för övrigtHar fått lite dille på färgen... Diggar Sjöö Sandströms Worldtimer också i orange! Men där får man kisa för att kunna klassa den som affordable.
Ok gänget, ge mig sanningen nu! Bästa tooliga och affordable dinkorna med orange dial? GO!
Förutom SUB200 som @Jeser90 nämnde så slår jag även ett slag för Certina SuperPH500
Kvalitetsmässigt piskar den Doxan på fingrarna men man ska ju gilla det man har på armen också
Bilder är kul
Älskar orange, inte bara snyggt utan även praktiskt under ytan med kontraster och så.
Förresten görs det för lite klockor med orangea tavlor, bra att du uppmärksammar ämnet
Har fått lite dille på färgen... Diggar Sjöö Sandströms Worldtimer också i orange! Men där får man kisa för att kunna klassa den som affordable.
Ja, man får oftast klättra upp några pinnhål för orange, gillar också SSn för övrigt
@SeikoZ har ju en grym Breitling Superocean men vet inte riktigt prisläget på den?
Ingen som ser vad det står på tavlan ändå och det täcka könet ääälskar Gant, det är sen gammalt
Gant L.A.S. W70453 - L.A.S. – Gant : KLOCKOR.NU
Letar du efter klockor och armbandsur som Gant L.A.S. W70453 av märket Gant modell L.A.S.? Klockor.nu erbjuder märkesklockor till bra priser!www.klockor.nu
Ingen som ser vad det står på tavlan ändå och det täcka könet ääälskar Gant, det är sen gammalt