• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Gillade den skarpt så jag kikade lite på deras hemsida.... lite orolig över att banden är alldeles för långa för mig bara :D
Skärmklipp.JPG
Man känner ju till choker, men ...

Den är på 41mm, lite olika priser beroende på länk eller gummi, quartz eller auto.
Detta är quartz och med länk, går nu på 8200kr + tull och moms som hamnade på runt 700kr.
Lätt värt det, grym-deluxe. Tror det är datum på alla.
Lite dyrt (för mig just nu), men tvivlar inte på dig. Ser riktigt bra ut. Njuter av alla bilder du postar. :)

Skiljts från både dödskallebronsaren och Ginault idag. Förutom det har ena hunden opererats. Hon tyckte att det var en bra idé att hoppa från tre meters höjd och landade med hakan först på en stor sten. Bet hål i kinden och krossade en av tänderna på kuppen. Nu sitter hon på soffan och undrar nog varför hon sovit hela eftermiddagen och vart hennes tand tagit vägen. Seikon får trösta.
IMG_20210104_202237.jpg
IMG_20210104_202206.jpg

E4B0328E-3854-4BF4-AF9B-CC545C1B7F02.jpeg
8C7FF8E7-50C5-46C7-B198-936617921E03.jpeg
ABA12F3E-E933-4C67-BEBC-24821C2F3BDB.jpeg
7F4D08B3-2958-4229-8DC9-6658F16C1854.jpeg

Äntligen kom den! Kombinerat med en strålande dag på börsen var detta INTE en tråkig start på året. Det förtjänar en vinare, skål på er mikromänniskor! 🍷

OnT: det har hänt grejer här ser jag, vissa har fyllt 40 och andra har köpt fin-klockor. Kul! Grattis till er båda.
Så där ja! Fasen vad fint! Två GG-paket i tråden på samma dag, det gör mig lycklig😀. Skulle du ledsna så hör av dig!🤌

Fantastisk klocka du haffat där! Mycket kompetent fångat! :snaphappy: :woot:
Man tackar!
Så där ja! Fasen vad fint! Två GG-paket i tråden på samma dag, det gör mig lycklig😀. Skulle du ledsna så hör av dig!🤌
Mig med 🤩 en riktigt bra dag helt enkelt! Haha ja vi får se hur länge AD-delen av min ADHD låter mig vara intresserad 😏
Ok. Schade. Tyckte den såg så fin ut, tänkte om den var ny.
Som ordräven säger görs denna inte längre, Genesis G-04. Lyckades knipa ett väldigt välvårdat exemplar av en trevlig grabb i Singapore. Finns att hitta diverse platser om man letar noga, så som bukten och WUS etc.
Peacemakern är inte dum men jag älskar höjden på föregångaren 👌🏻

Tillbaka
Topp