Ja, riktigt kul. Grattis till omnämnandet!Shit vad roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, riktigt kul. Grattis till omnämnandet!Shit vad roligt!
Jag är 90% säker på det, nu verkar jag inte hitta inlägget i deras fb-grupp hahaJag gjorde ju inte det men kul att testa Zelos för en hyfsat trevlig prislapp Kommer i nya färger och så, eller?
Lägger man sig ned och väntar bara.Fast mycket mer hardcore, inget för skrivbordsäventyrare det här .
Hålla på med antenn och annat jox när fingrarna är stelfrusna och munnen är full med snö... det får amatörerna hålla på med .
Man känner ju till choker, men ...Gillade den skarpt så jag kikade lite på deras hemsida.... lite orolig över att banden är alldeles för långa för mig bara
Det här är väl aldrig fel tråd?
Vet att det är fel tråd men det blev en sådan här!
Du fick en julklapp från din AD?!Jag fick en winder från Wolf i julklapp också (från AD:n). Är det någon som har erfarenhet av en sådan? Bra/dåligt, bara att köra? Aldrig pillat på en innan...
Den är så grym! Vad kostar? Hur stor? Ser så mäktig ut. Finns den som no-date?Kör ett potpurri till. Bilder är alltid kul (och hardcore) .
Äsch 40mm är för litet alla vet ju att svaret på den yttersta frågan om livet, universum och allting är 42mmDet verkar som att Zelos snart släpper en ny laddning SF40. Let the Fomo begin!
Jag är dock byggd som en sparv. En konkurrent mindre!Äsch 40mm är för litet alla vet ju att svaret på den yttersta frågan om livet, universum och allting är 42mm
Den är på 41mm, lite olika priser beroende på länk eller gummi, quartz eller auto.Du fick en julklapp från din AD?!
Den är så grym! Vad kostar? Hur stor? Ser så mäktig ut. Finns den som no-date?
Lite dyrt (för mig just nu), men tvivlar inte på dig. Ser riktigt bra ut. Njuter av alla bilder du postar.Den är på 41mm, lite olika priser beroende på länk eller gummi, quartz eller auto.
Detta är quartz och med länk, går nu på 8200kr + tull och moms som hamnade på runt 700kr.
Lätt värt det, grym-deluxe. Tror det är datum på alla.
Det beror på hur stor självbevarelsedrift du har, saknas det så får du snällt hålla tummen och hoppas på turen .Lägger man sig ned och väntar bara.
Fantastisk klocka du haffat där! Mycket kompetent fångat!
Äntligen kom den! Kombinerat med en strålande dag på börsen var detta INTE en tråkig start på året. Det förtjänar en vinare, skål på er mikromänniskor!
OnT: det har hänt grejer här ser jag, vissa har fyllt 40 och andra har köpt fin-klockor. Kul! Grattis till er båda.
Så där ja! Fasen vad fint! Två GG-paket i tråden på samma dag, det gör mig lycklig. Skulle du ledsna så hör av dig!
Äntligen kom den! Kombinerat med en strålande dag på börsen var detta INTE en tråkig start på året. Det förtjänar en vinare, skål på er mikromänniskor!
OnT: det har hänt grejer här ser jag, vissa har fyllt 40 och andra har köpt fin-klockor. Kul! Grattis till er båda.
Fantastisk klocka du haffat där! Mycket kompetent fångat!
Är den slut/oköpbar nu?Så där ja! Fasen vad fint! Två GG-paket i tråden på samma dag, det gör mig lycklig. Skulle du ledsna så hör av dig!
Kan ju trösta dig med att dess efterföljare, Peacemaker, får en liten uppdatering under våren med nya färger och urverk.Ok. Schade. Tyckte den såg så fin ut, tänkte om den var ny.
Så himla osäker på storlek bara. Utseende är rena drömmen. Det är denna eller Seamaster liksom.
Var det den som skulle bli dyrare pga urverket?Kan ju trösta dig med att dess efterföljare, Peacemaker, får en liten uppdatering under våren med nya färger och urverk.
Snyggt min BB41 hälsar.
Så himla osäker på storlek bara. Utseende är rena drömmen. Det är denna eller Seamaster liksom.
Storebrooor ba-pa-paaaaSnyggt min BB41 hälsar.
Yes. Dels en handjagad version som blir ganska rejält mycket dyrare (endast verket kostar $450) och dels en version med ETA2824-2. Den senare bör väl hamna i samma nivå som brons-Peacemaker med samma verk.Var det den som skulle bli dyrare pga urverket?
Man tackar!Fantastisk klocka du haffat där! Mycket kompetent fångat!
Mig med en riktigt bra dag helt enkelt! Haha ja vi får se hur länge AD-delen av min ADHD låter mig vara intresseradSå där ja! Fasen vad fint! Två GG-paket i tråden på samma dag, det gör mig lycklig. Skulle du ledsna så hör av dig!
Som ordräven säger görs denna inte längre, Genesis G-04. Lyckades knipa ett väldigt välvårdat exemplar av en trevlig grabb i Singapore. Finns att hitta diverse platser om man letar noga, så som bukten och WUS etc.Ok. Schade. Tyckte den såg så fin ut, tänkte om den var ny.
Håller med Den är schysst
Taskigt att skriva ”date, no” i följd så att jag luras tro att det trots allt finns en no-date.