• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har enbart kört mikros/affordables på sista tiden men idag kom suget efter Colten. Så får det bli 😊.
PSX_20210122_120659.jpg
Alltså dina klockor! Alltid lika jäkla tilltalande. Det där är ju en sån jäkla stänkare.

Så du menar att Stålmannen inte är trendig?
Det som oroar mig mest med den där bilden är nog den fula dressmanskjortan som sitter som skräp på fotomodellen i fråga 😀
Jag kan nog tycka att ärmarna är lite korta på den plus att den sitter lite tight. Skämt åsido, ser ut som ett gammalt omsytt påslakan.

Nya Steinhart flieger i 42mm. Såg fin ut :)
FB_IMG_1611314665673.jpg

Fanns även i svart
pilot_42_chrono_2020.15.1611310696.jpg
Grymt snygg...Men 16 mm hög😩

Fredagsklippet-deluxe!

Annat i sikte, ska dra ner på det nu...🥴.
Funderar på att låta denna gå, nyskick, en månad gammal och köpt av mig ny från Gnomon
(stora Marathonboxen + tygpatch och nato).
På länk och med ett unikt custom canvas band som man är helt ensam om 👍.
Deluxe-pris utlovas, bra mycket billigare än en ny från Gnomon 🤘.

Edit: avyttrad
PSX_20210122_134222.jpg
PSX_20210122_134334.jpg

Senast ändrad:
Fredagsklippet-deluxe!

Annat i sikte, ska dra ner på det nu...🥴.
Funderar på att låta denna gå, nyskick, en månad gammal och köpt av mig ny från Gnomon
(stora Marathonboxen + tygpatch och nato).
På länk och med ett unikt custom canvas band som man är helt ensam om 👍.
Deluxe-pris utlovas, bra mycket billigare än en ny från Gnomon 🤘.
PSX_20210122_134222.jpg
PSX_20210122_134334.jpg
Ping @KandreasF dags nu! 😏

Säga vad man vill om att ledningen ej ville ge oss ett "mikro-underforum" men man slipper iaf riskera avstängning när man postar bilder på homager. Gissar att det var San Martin MM300 som fick admin på uhrforum att se rött när det stod "Marinemaster" på tavlan. Alternativt Pagani Daytona som ej gillades...

IMG_20200611_175406.jpg

IMG_20200513_155256.jpg

Screenshot_4.png
Screenshot_1.png

Senast ändrad:
Säga vad man vill om att ledningen ej ville ge oss ett "mikro-underforum" men man slipper iaf riskera avstängning när man postar bilder på homager. Gissar att det var San Martin MM300 som fick admin att se rött när det stod "Marinemaster" på tavlan. Alternativt Pagani Daytona som ej gillades...

IMG_20200611_175406.jpg

IMG_20200513_155256.jpg

Screenshot_4.png
Screenshot_1.png
Den Paganin klarat väl sig va? Inget skyddat på tavlan?

Tillbaka
Topp