Pob74
Basic
Samma sak här. 36-38 och autoSer ju riktigt trevligt ut. För mig hade det varit en no-brainer om den var 36-38mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma sak här. 36-38 och autoSer ju riktigt trevligt ut. För mig hade det varit en no-brainer om den var 36-38mm
Alltså tanken håller på att växa om att Horizons GMT får lämna till förmån för en blå meteorit Horizons 43mmFör er med lite större handleder
Snyggt! Hade också hellre sett den i 36-38 mm spannet.Redan släppts och listar 3550kr, tycker inte dom bär så stort. Här är min blåa, har ca 17cm handled för referens
Hörde att dom ska slänga in sin powermatic 80 i denna om den mottas välSer ju riktigt trevligt ut. För mig hade det varit en no-brainer om den var 36-38mm
Det enda positiva är att jag tjänade 176kr på valutakursen så jag fick trösta mig med en kebabpizza
Njaaa.. vågar mig inte på Seiko med min OCD. Allt måste linjera perfekt annars får jag ingen ro
Har du koll på min Steinhart jag haft ute på annons ett tag? Jag gillar den skarpt men behöver banta samlingen.Min CW fick gå i retur då de ansåg att linjeringen var inom deras QC krav
Nu måste jag stilla suget med något nytt. Vad har ni ute för försäljn? Automat/mekaniskt och 40mm eller mindre. Helst inga dykare
(Sista bilden )
Not so much on topic, but anyway..
On topic:
Fick hem lite CW lektyr
Den är så bra!Har du koll på min Steinhart jag haft ute på annons ett tag? Jag gillar den skarpt men behöver banta samlingen.
Passar bra på Jubilee! Vart har du köpt det?Fredag..
Watchgecko. Men får köpa till curved endlinks..Passar bra på Jubilee! Vart har du köpt det?
Ett sånt har jag, men TT. Kanske skulle testa detWatchgecko. Men får köpa till curved endlinks..
Har ni lyssnat på Foo Fighters nya än?
Är det redan lördag??? jk, snygg men "för liten"Ivy watch co är ju helt klart en affordable.
Den är ynka 39mm och för liten för mig, nån som vill byta den till sig?
Annorlunda skulle jag sägaJa! Sjukt besviken.
För glättigt och glammigt, du trenger noe råååere og mer ekte...Lisette håller medLyssnar på deathmetal med Lisette
Hur kan icke-linjering som går att se med blotta ögat vara inom QC-kraven?! CW är ju inte billiga klockor. Tråkigt! Och dåligt.Min CW fick gå i retur då de ansåg att linjeringen var inom deras QC krav
Nu måste jag stilla suget med något nytt. Vad har ni ute för försäljn? Automat/mekaniskt och 40mm eller mindre. Helst inga dykare
(Sista bilden )
Spirello feeling.Korspostning från G-shocktråden
Inte helt hundra kanske, ser lite tunt ut eller nåt? Ett svart canvas vore nog lite bättre!
Kör en bild till, fredag och allt. Provar ödla på Alpinisten. Vad tycker ni, flyger/kraschar? Tack @Björn Boett för en trevlig affär och bonusinnehåll!
Trevlig fredag önskas!
(I säng i tid med er så ni är redo för byteslördag)
Korspostning från G-shocktråden
Spirello feeling.
Man kan ha många G-Shockar! Jag köpte förresten en ny Rangeman till slut ändå. Men blev lite dyrare såklart. :/ Kunde inte hålla mig till slut.Verkligen! Fick hem två till squares idag som komplement. Oklart om båda får stanna dock, den vita är fräsch och kombilänken på svarta känns rolig men väldigt svåravläst display i vissa vinklar. Oavsett vilket täcker dessa 3 in hela färgspektrumet.
I takt med att min olust för automatiska klockor som går fel ökar, gör även G-shock suget samma uppsving.
Snyggt! Saknar min Rangeman som såldes i höstas.Man kan ha många G-Shockar! Jag köpte förresten en ny Rangeman till slut ändå. Men blev lite dyrare såklart. :/ Kunde inte hålla mig till slut.
För glättigt och glammigt, du trenger noe råååere og mer ekte...Lisette håller med