• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Herr Gås

Banned
Korspostning från G-shocktråden :woot:
IMG_20210205_124017.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Kör ryssfredag med ny våffla på! 😎
B7675054-1C04-4987-84C5-7817CA81CC9B.jpeg
Blev ryss här med 😄
IMG_20210205_124056.jpg
IMG_20210205_123940.jpg

Vratislava Conceptum (Heuer Autavia homage) med mecha-quartz verk kommer få lämna mig med en tår i ögat. Denna var limiterad och finns numer bara som beggad.
Jag satte en BOR-länk på i tillägg till det svarta racing-läder den kom på.

Hojta i PM om du är sugen! :)
Annons kommer på K&S.
1051D7CB-FD7E-4CF6-964B-D3EF41A20C73.jpeg

F10C45CF-774E-4E08-A34C-6B639E25DE31.jpeg
Alltså den där 😍 Vad var det för storlek på den? 🤔
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Nån som köpt ifrån U.K ?. 1 månads väntetid på paket..pga av Brexit och Covid 19.. inget gods via flyg , endast med båt.. överfyllda lager..totalt kaos med postgången därifrån enl Postnord.
Japp, väntat på band sedan den 8 Januari...🙄

Edit: Ett dyrt jävla band var det med 😅 Får se om det kommer fram 🙈
 

M26

Rolex
2-Faktor
Jo jag vet, jag har provat den och tycker att den sitter bra på armen.. Men den ser så stor ut i montern när jag har tittat på den efter att jag provade.. Men jag ser ju på din bild att den är helt rätt!
Jag vet hur det kan vara, ta en gärna en bild med den tilltänkta klockan på handleden nästa gång eller ännu bättre se hur det ser ut i en spegel om det finns en tillgänglig så får du en bra hum om hur den upplevs på just din handled. Man blir tyvärr lite vilseledd av den stora tavelöppningen här 😊
Gratulerar till ännu en vacker pjäs!
Tycker inte du behöver vänta in mig, inte säkert att jag hinner öppna och ta fina bilder direkt.
Tackar ödmjukast! Jag väntar gärna in dina första intryck innan jag spoilar något 😊
Najs @M26 , får man byta till köplats på den istället? Ha en fin helg!
Självklart får du det! Stort tack och detsamma!



Trevlig helg alla glada!
IMG_20210205_111846.jpg
 
Senast ändrad:

v0n

Patek
2-Faktor

Bronsdykare på 36 mm, 42 l2l
Ser riktigt kool ut, mycket stålar för ett (för mig)okänt HK-märke men jag gillart...8,1 mm tunn dessutom. Den med ljusblå chapter lockade nog mest :woot:
 
Topp