• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
Jag synar och höjer med ’Freezing moon’.
5E6DB315-BB88-455C-9691-E1B4E63A6F6F.jpeg
Det gör du helt i rätt i...låt om oss avnjuta en glimt av ungdomens glada dagar i ständigt mörker 🦇
 

v0n

Patek
2-Faktor
Haha. Sportlov har några riktigt bra titlar: Offerblod i Vallabod, Mordisk kombination, Bränn Holmenkollen. Och med Matte Modin på trummor så vet man att det går fort i alla fall. 🦆🤟
ett band som helt flugit över mitt huvud, fyller väl på med artistnamnen som var ganska finurliga om man kan sin historia 😆
Count Wassberg
Dubbdäck Doom Occulta
Hell Y. Hansen
Thermoss
Fjällhammer
Fjällräv Vikernes
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
ett band som helt flugit över mitt huvud, fyller väl på med artistnamnen som var ganska finurliga om man kan sin historia 😆
Count Wassberg
Dubbdäck Doom Occulta
Hell Y. Hansen
Thermoss
Fjällhammer
Fjällräv Vikernes

På tal om Fjällhammer. IMO så är Jan Axel Blomberg den bästa trummisen 😃

Jag antar att du såg avsnittet igår, det drar ihop sig mot slakt...
Kusliga saker som hände där alltså.
 
Senast ändrad:

Nilas

Patek
2-Faktor
Stiligt, och alltid så krispiga bilder! Visst fotar du med mobilen?
Japp, Samsung Note 10 plus. Med hyfsade ljuskällor så blir det riktigt bra. Har funderat på att uppgradera till samma som du men är så nöjd så jag vet inte. Skulle gärna sett ett macro-objektiv på den. Första gången som jag håller ett år innan byte, är lite mobilnörd också vid sidan om 😊. Funderar på att vänta och se lite fler nya släpp under första kvartalet. Händer ju ganska mycket per halvår när det gäller mobiler.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Japp, Samsung Note 10 plus. Med hyfsade ljuskällor så blir det riktigt bra. Har funderat på att uppgradera till samma som du men är så nöjd så jag vet inte. Skulle gärna sett ett macro-objektiv på den. Första gången som jag håller ett år innan byte, är lite mobilnörd också vid sidan om 😊. Funderar på att vänta och se lite fler nya släpp under första kvartalet. Händer ju ganska mycket per halvår när det gäller mobiler.
Ja, mobiler och teknik är kul :)
På tal om macro så har inte Ultran det, men däremot så löser den det mjukvarumässigt.. Blir riktigt bra!
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Ja, mobiler och teknik är kul :)
På tal om macro så har inte Ultran det, men däremot så löser den det mjukvarumässigt.. Blir riktigt bra!
Jag var lite otydlig där, menade att jag gärna hade sett macrolins på S21 ultra. Som du säger så fixar mjukvaran det bra och även på Note 10 plus men tror det hade varit ännu bättre med renodlat macro. Vi får se hur det blir, väntar med spänning på nästa Oneplus och vad dom kan ha kokat ihop. Släpper ny premiumlur i mars.
 
Topp