Den här tiden på året så lyssnas det endast på Sportlov. Den sanna, svarta metallen.För glättigt och glammigt, du trenger noe råååere og mer ekte...Lisette håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här tiden på året så lyssnas det endast på Sportlov. Den sanna, svarta metallen.För glättigt och glammigt, du trenger noe råååere og mer ekte...Lisette håller med
Det gör du helt i rätt i...låt om oss avnjuta en glimt av ungdomens glada dagar i ständigt mörkerJag synar och höjer med ’Freezing moon’.
Det var nästan bra på riktigt även om jag inte riktigt finner den råe følelsen av dødDen här tiden på året så lyssnas det endast på Sportlov. Den sanna, svarta metallen.
Haha. Sportlov har några riktigt bra titlar: Offerblod i Vallabod, Mordisk kombination, Bränn Holmenkollen. Och med Matte Modin på trummor så vet man att det går fort i alla fall.Det var nästan bra på riktigt även om jag inte riktigt finner den råe følelsen av død
Wow fin urtavla!Detta fredags-stilleben har jag åstadkommit ikväll. Jag ger er en duo i njutning som jag kallar just - Duo i njutning .
Detta fredags-stilleben har jag åstadkommit ikväll. Jag ger er en duo i njutning som jag kallar just - Duo i njutning .
ett band som helt flugit över mitt huvud, fyller väl på med artistnamnen som var ganska finurliga om man kan sin historiaHaha. Sportlov har några riktigt bra titlar: Offerblod i Vallabod, Mordisk kombination, Bränn Holmenkollen. Och med Matte Modin på trummor så vet man att det går fort i alla fall.
Snyggt! Jag har känt att jag aldrig riktigt fattat charmen med den här modellen, men dina utomhusbilder gjorde att poletten ramlade ned!Fredag..
Ja det tänker jag varje gång jag tittar på den.Wow fin urtavla!
Tack så mycket för bilderna denna lenken passar inte denna klockan enligt mig och du bekräftade detta precis. Klockan är jätte fint och jag ska köpa en snart själv.
Varsågod! länken är universal 20mm. Köpte för o testa av nyfikenhet. Tycker absolut du ska köpa klockan iaf kanonkul för liten peng! Varvat den och Seiko SPB143 hela åretTack så mycket för bilderna denna lenken passar inte denna klockan enligt mig och du bekräftade detta precis. Klockan är jätte fint och jag ska köpa en snart själv.
Det ska jag absolut göra. Jag tror denna klockan är strap monster och ska bäras på läder eller nato.Varsågod! länken är universal 20mm. Köpte för o testa av nyfikenhet. Tycker absolut du ska köpa klockan iaf kanonkul för liten peng! Varvat den och Seiko SPB143 hela året
ett band som helt flugit över mitt huvud, fyller väl på med artistnamnen som var ganska finurliga om man kan sin historia
Count Wassberg
Dubbdäck Doom Occulta
Hell Y. Hansen
Thermoss
Fjällhammer
Fjällräv Vikernes
Håller fan med du, tror inte det kan bli så mycket bättre vare sig tekniskt eller musikalisktPå tal om Fjällhammer. IMO så är Jan Axel Blomberg den bästa trummisen
Fy för helvete. Vad gör man då om man får fråga?Trevlig helg gott folk!
För egen del är det uppstigning 04.30 för 12h pass. Arbetskläder, matlåda och klocka förbereds ikväll, lätt att glömma saker så tidigt på dagen
Stiligt, och alltid så krispiga bilder! Visst fotar du med mobilen?Detta fredags-stilleben har jag åstadkommit ikväll. Jag ger er en duo i njutning som jag kallar just - Duo i njutning .
Japp, Samsung Note 10 plus. Med hyfsade ljuskällor så blir det riktigt bra. Har funderat på att uppgradera till samma som du men är så nöjd så jag vet inte. Skulle gärna sett ett macro-objektiv på den. Första gången som jag håller ett år innan byte, är lite mobilnörd också vid sidan om . Funderar på att vänta och se lite fler nya släpp under första kvartalet. Händer ju ganska mycket per halvår när det gäller mobiler.Stiligt, och alltid så krispiga bilder! Visst fotar du med mobilen?
Håller fan med du, tror inte det kan bli så mycket bättre vare sig tekniskt eller musikaliskt
Man tillverkar plast på en fabrik med rullande 3-skiftschema. Jag har haft några dagar ledigt i veckan och är ledig veckan ut efter helgen så det är inte så farligt som det låter. Skall bara klara 40h arbete innan dess.Fy för helvete. Vad gör man då om man får fråga?
Kämpa! Och låt KS och klockorna stärka dig i din kamp!Man tillverkar plast på en fabrik med rullande 3-skiftschema. Jag har haft några dagar ledigt i veckan och är ledig veckan ut efter helgen så det är inte så farligt som det låter. Skall bara klara 40h arbete innan dess.
Lör/sön 06-18 följt av mån/tis 14-22.
Ja, mobiler och teknik är kulJapp, Samsung Note 10 plus. Med hyfsade ljuskällor så blir det riktigt bra. Har funderat på att uppgradera till samma som du men är så nöjd så jag vet inte. Skulle gärna sett ett macro-objektiv på den. Första gången som jag håller ett år innan byte, är lite mobilnörd också vid sidan om . Funderar på att vänta och se lite fler nya släpp under första kvartalet. Händer ju ganska mycket per halvår när det gäller mobiler.
Jag var lite otydlig där, menade att jag gärna hade sett macrolins på S21 ultra. Som du säger så fixar mjukvaran det bra och även på Note 10 plus men tror det hade varit ännu bättre med renodlat macro. Vi får se hur det blir, väntar med spänning på nästa Oneplus och vad dom kan ha kokat ihop. Släpper ny premiumlur i mars.Ja, mobiler och teknik är kul
På tal om macro så har inte Ultran det, men däremot så löser den det mjukvarumässigt.. Blir riktigt bra!