Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ganska grov borstning på ringen?Triumphen får hänga med idag.
Ja jag klagar inte över det om man säger så .
Det beror på vad man menar med grovt.Är det ganska grov borstning på ringen?
Ser ut som det följer ljuset fint.
Tjena traden o Micros, varma halsningar fran djungeln
Enda klockan jag aldrig saljer, mkt kneg, men kul med denna...Micro-Squale här också.
Fast vädret är inte helt det samma...
Sugen på Certina? Ploprof är ju magiskt ballKastar in dessa om rätt objekt skulle finnas där ute. Vet dock inte vad det är själv så.... .
Bytesvärde Steeldive 3', Borealis 3,5', Vostok 500 spänn. Det kräver dock vettigt prissatta bytesobjekt. Säljer ej.
En Action diver är aldrig fel men för att ploppen ska få lämna så krävs det något lika magiskt tillbaka .Suge
Sugen på Certina? Ploprof är ju magiskt ball
Va, skall du göra dig av med Steeldive ?Lördagsbyte!
Kastar in dessa om rätt objekt skulle finnas där ute. Vet dock inte vad det är själv så.... .
Bytesvärde Steeldive 3', Borealis 3,5', Vostok 500 spänn. Det kräver dock vettigt prissatta bytesobjekt. Säljer ej.
Inte troligt men man vet aldrig. Finns mycket kul därute även om detta är svårslaget .Va, skall du göra dig av med Steeldive ?
Oj oj oj... Deras första skiva gick hårt i pojkrummetLyssna extra noga 1:15 in
Förstår dig. SM subben är riktigt bra.Kört F-91 och amazfit men nu blir det byte till SM
Bumpar denna.Lyssna extra noga 1:15 in
Själv tror jag benhårt på begränsningar.Inte troligt men man vet aldrig. Finns mycket kul därute även om detta är svårslaget .
Bra men rätt trist Ska försöka hitta en blå insert till den, borde liva uppFörstår dig. SM subben är riktigt bra.
Kör min i stort sett hela arbetsveckan och jag saknar inget annat något nämnvärt.