Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okvalificerad gissning, men kan det vara The Cure?"the spiderman is having me for dinner tonight"... sjöng vem?
YES! Magiska The CureOkvalificerad gissning, men kan det vara The Cure?
Har själv motsatt problem. Tröttnar oftast på färg. Kul när det är nytt men dalar ganska fort.Bra men rätt trist Ska försöka hitta en blå insert till den, borde liva upp
Jag kan byta Heimdallrn mot kronor om det funkar?Byteslördag...
Swordfishen är borta
Reverie 1800, Heimdallr 1500, Zelos Mako 4000
Vill ha slimmad utan vridring
Sommarklocka 1.0. Kanske inte det somrigaste som någonsin skådats men funkar istället även bra i snölandskap
Trevligt det går att ha olika smakHar själv motsatt problem. Tröttnar oftast på färg. Kul när det är nytt men dalar ganska fort.
Instämmer med föregående talare.Lyckad modell! Vit tavla och svart insert är riktigt schyst
Hur stor går den att få? 100 känns rimligt, men något du letar efter annars?Hörde jag byteslördag? Denna bytes mot hundra riksdaler. Är det för mycket? Jag vet icke vad sådana här kostar. Mäter hursomhelst 15,5 cm och är i gott skick!
Den ÄR 15,5 cm. No more, no less. För liten för mig, men använder ändå inte mesh. Har nog allt jag behöver...Hur stor går den att få? 100 känns rimligt, men något du letar efter annars?
Mycket trevlig den där. Ville du byta den sa du?Nytt från @JohnMonchard
Jäkligt intressant den därNytt från @JohnMonchard
Ah, för liten för mig med då skulle jag troDen ÄR 15,5 cm. No more, no less. För liten för mig, men använder ändå inte mesh. Har nog allt jag behöver...
Vad var du för size på armen?Ah, för liten för mig med då skulle jag tro
Nä men du kan få byta den mot en blå DavosaNågon som vill byta en blå Lorier Falcon 2 mot pengar?
20-21 beroende på dag och temperatur typVad var du för size på armen?
Jösses Amalia! Vem är du – Karl-Alfred?20-21 beroende på dag och temperatur typ