Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Steeldive verkar göra bra grejer för pengarna! Blir sugen på att klicka hem något ocksåOj, vilken kvalité för lite pengar. Finns inget att klaga på.
Jag har alltid tyckt att jag haft smala handleder men börjar omvärdera detJösses Amalia! Vem är du – Karl-Alfred?
Dito @Jox! Hade ingen uppfattning om detta innan ks. Men har insett att mina 21 är tydligen inte smala i alla fall..Jag har alltid tyckt att jag haft smala handleder men börjar omvärdera det
Hörde jag byteslördag? Denna bytes mot hundra riksdaler. Är det för mycket? Jag vet icke vad sådana här kostar. Mäter hursomhelst 15,5 cm och är i gott skick!
Den passar nog 17 till 17,5 cm är min vilda gissning.Går ju att korta av... med en avbitartång.
Ville klicka hem en laxrosa Vapaus igår, efter att ha sett den här i tråden. Men den var slut. Rea på den blåa dock.Min jakt på en Quartz-kronograf har kokat ned till tre alternativ.
Vapaus Vorcut i vitt, blått eller en Citizen flieger-inspirerad på ett typhoon-band.
Vad tycker ni? Fler förslag?
Gör det. Man blir inte besviken.Steeldive verkar göra bra grejer för pengarna! Blir sugen på att klicka hem något också
Bulova 96B175Min jakt på en Quartz-kronograf har kokat ned till tre alternativ.
Vapaus Vorcut i vitt, blått eller en Citizen flieger-inspirerad på ett typhoon-band.
Av dessa, helt klart den blå! Riktigt läcker.Min jakt på en Quartz-kronograf har kokat ned till tre alternativ.
Bulova 96B175
Finns en lösning, lura in henne här så ändrar hon sig snabbt, det gjorde jagIngen som sitter på en svart Smiths Everest som man önskar sälja/låna ut/hyra ut etc innan mars? Enda modellen jag får köpa denna sidan skatteåterbäring enligt Övk med min älskade fru...
Ja det är nog enda sättet att gå till väga om du är sugen för från Timefactors lär du inte kunna komma åt något. Nästa gång det är öppet är år 2023 och då i exakt 16 sekunder .Ingen som sitter på en svart Smiths Everest som man önskar sälja/låna ut/hyra ut etc innan mars? Enda modellen jag får köpa denna sidan skatteåterbäring enligt Övk med min älskade fru...
Min jakt på en Quartz-kronograf har kokat ned till tre alternativ.
Hörde jag byteslördag? Denna bytes mot hundra riksdaler. Är det för mycket? Jag vet icke vad sådana här kostar. Mäter hursomhelst 15,5 cm och är i gott skick!
Sorry, det kan ju vara bra att skriva.Vad är det för bredd?
Ingen som sitter på en svart Smiths Everest som man önskar sälja/låna ut/hyra ut etc innan mars? Enda modellen jag får köpa denna sidan skatteåterbäring enligt Övk med min älskade fru...
Kvällens sista bytesförslag? En härligt härjad Seiko ”Tuna” TST 7548 modd. Bytesvärde ca 3,500;-.
I bytesväg gärna nån kul pepsi GMT eller bitig automatdykare. En klick färg är alltid kul.
Jag är inte rädd utav mig, men den filmen var jag tvungen att dela upp och se utspritt på tre dagar - andra gången jag såg denSer på The Conjuring och känns som att någon stirrar på mig inne på toaletten
Vad tusan, jag hade fått för mig att du jobbade som ekonom eller liknade Excel-ninjaSkatteåterbäring, hur går det till egentligen?
Jag får alltid restskatt...
Förlåt! Men jag har alltid älskat Omega så...men absolut! Jag åker väl hem då...Ser på The Conjuring och känns som att någon stirrar på mig inne på toaletten