FOQ
Guld
Tjenare allihopa! Första gången jag postar i mikromärkestråden. Fick precis tillbaka min Retrospect (gen 1) på det nya armbandet. Gör så grymt mycket skillnad!
Välkommen och vilken läcker klocka i det där fina vädret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjenare allihopa! Första gången jag postar i mikromärkestråden. Fick precis tillbaka min Retrospect (gen 1) på det nya armbandet. Gör så grymt mycket skillnad!
Vostok Amphibia scuba dude
Stort tack! Känns ofantligt vårig. Den där blåa sunbursten är så klockren i ljusetVälkommen och vilken läcker klocka i det där fina vädret!
Kommer för alltid att vara världens coolaste klockmärke enligt mig!
Ser grym ut! Fick precis en uppdatering att min börjat den långa färden från Ryssland. Någonting stenballt med Amphibias överlag och speciellt Scuba DudenVostok Amphibia scuba dude
Kommer för alltid att vara världens coolaste klockmärke enligt mig!
Oh! Vilken rackare var det här nu igen? Ser bekant ut .
HELM VanuatuOh! Vilken rackare var det här nu igen? Ser bekant ut .
Obris Morgan Nautilus, Zelos abyss, helmsman, mako (vad som finns hemma). Tror andra kan mycket mer om detta. Borde de i alla fall för jag kan inte mycketVad ska man satsa på om man är ute efter en budgetdykare i brons av hyfsad kvalitet?
Vill även slå ett slag för Ergon MaelstormVad ska man satsa på om man är ute efter en budgetdykare i brons av hyfsad kvalitet?
Har själv en, det blir nästan en helt annan klockaTjenare allihopa! Första gången jag postar i mikromärkestråden. Fick precis tillbaka min Retrospect (gen 1) på det nya armbandet. Gör så grymt mycket skillnad!
Några märken i olika prisklasser (ursäkta osorterad lista) att spana in :Vad ska man satsa på om man är ute efter en budgetdykare i brons av hyfsad kvalitet?
Jäkligt snygg på länk!Tjenare allihopa! Första gången jag postar i mikromärkestråden. Fick precis tillbaka min Retrospect (gen 1) på det nya armbandet. Gör så grymt mycket skillnad!
Bjuder på en inspirationsbildTack för många bra tips! Dags att grotta ner sig ordentligt
Den i brons är helt i min smak, lite för kort timvisare annars fullpotStulet från Zelosgruppen på Facebook. Verkar vara någon slags GMT från Zelos som kommer efter första GMT-släppet som är nu i April.
Dual bezel, 3 time zone, 22 mm.
Alla kanonbra alternativ men just Ergon Maelstrom måste vara den mest prisvärda av dom alla för tillfället, för 380 greenbacks är den svårslagen. Gillar nedan version skarpt.Några märken i olika prisklasser (ursäkta osorterad lista) att spana in (flera som redan tipsats om) :
- Ventus (dock mässing men nästan rätt)
- Helson sharkdiver (finns i både brons och mässing där mässing är betydligt billigare) .
- Ergon watches Maelstrom
- Zelos (många bra modeller)
- Obris Morgan
- Halios. Seaforth Bronze lär släppas i vår någon gång.
- Gruppo Gamma, exempelvis Peacemaker
- Magrette Moana Pacific Waterman Bronze (har själv bokat en sån)
- Christopher Ward
- Spinnaker
Ja kanske men OM ligger inte långt efter eller lite före kanske: 379 usdAlla kanonbra alternativ men just Ergon Maelstrom måste vara den mest prisvärda av dom alla för tillfället, för 380 greenbacks är den svårslagen. Gillar nedan version skarpt.
Edit: Ta gärna en titt på Armida, Maranez eller Benarus också. Har du lite is i magen kan du ofta fånga dessa med rabatt på storhelger, typ Kinseiska nyåret som var precis, Labor Day, Black Friday och dylikt.
Jag håller med. Det som gör att jag ändå håller Ergon snäppet högre är valet av Selitta SW-200 istället för Miyota 9015 men det är en fråga om personliga preferenser egentligenJa kanske men OM ligger inte långt efter eller lite före kanske: 379 usd
Håller helt med. Nu känns den helrätt!Har själv en, det blir nästan en helt annan klocka
Ja visst, det är en smaksak. Jag tycker dessutom att Nauti-lusen är den snyggaste (därför jag har en). Och jag ber om ursäkt, det var bara så roligt med just en dollars skillnad, sorry.Jag håller med. Det som gör att jag ändå håller Ergon snäppet högre är valet av Selitta SW-200 istället för Miyota 9015 men det är en fråga om personliga preferenser egentligen
Det där är en vacker bild! Snyggt!Bjuder på en inspirationsbild
Helt rätt Jag tycker faktiskt också om den och hade missat att den låg under $400, helt sjukt vad mycket man får för den summan idagJa visst, det är en smaksak. Jag tycker dessutom att Nauti-lusen är den snyggaste (därför jag har en). Och jag ber om ursäkt, det var bara så roligt med just en dollars skillnad, sorry.
Tack för det! Tre bronsdykare som jag tycker komplimenterar varandra ganska bra i min meningDet där är en vacker bild! Snyggt!