Hjelm
Guld
Synd bara att kronan sjunker som en sten mot euro och usdHelt rättJag tycker faktiskt också om den och hade missat att den låg under $400, helt sjukt vad mycket man får för den summan idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd bara att kronan sjunker som en sten mot euro och usdHelt rättJag tycker faktiskt också om den och hade missat att den låg under $400, helt sjukt vad mycket man får för den summan idag
![]()
Nice spotted! Varför är dom så korta?Den i brons är helt i min smak, lite för kort timvisare annars fullpot![]()
Saknar den där krabaten lite faktiskt. Minns när den såg ut såhärJa kanske men OM ligger inte långt efter eller lite före kanske: 379 usd
![]()
Ytterligare en av dina fina bilder (din 1000 inläggs serie, mumma). Jag har faktistkt tagit mej friheten att spara just denna bilden fast har skrivit att den är från dej på den.Saknar det där krabaten lite faktiskt. Minns när den såg ut såhär
![]()
Hur bred är den mellan luggarna och vilken typ av läderband skulle du vilja ha isf?Bjuder på en shot av mitt nyförvärv!
@Hjelm ge mig heads up om du släpper Zelosen nån gång
I övrigt: Zelos Hammerhead. Sjukt bärbar för att vara en stor klump! Gillar den!! Nu ska jag bara hitta ett passande canvas och läderband.
![]()
Hur bred är den mellan luggarna och vilken typ av läderband skulle du vilja ha isf?
Ok, så brunt läder är det du vill ha? (Passar asbra btw). Jag har en tanke som har bubblat i flera månader om att tillverka band till mikrobröder till mycket bra pris, men inte lyckats bli helt klar. Kan nåt sånt här vara intressant? (Inte helt klara på bilderna)22/22 mm (spännet är brett också) Köpte ett igår via KS, men vet inte riktigt om den passar.
Denna passar ju fint, men det blir dyrt att beställa från Singapore iom att jag inte vet om den är bra.
Bild stulen från the internets
På vilket sätt kärvade kronan?Äntligen hemma efter en dryg månad hos Halios. Garantiåtgärd pga kärvande krona.
![]()
Den som gillar Oris Divers Sixty-Five Carl Brashear kan med fördel kolla på Boldr Voyager för strax under 3000kr. Det är mässing istället för brons, Seiko NH35 och mineral glas men ändå aggressivt prissatt.
![]()
Snyggt! Har du en lista någonstans så skriv upp mig på denOk, så brunt läder är det du vill ha? (Passar asbra btw). Jag har en tanke som har bubblat i flera månader om att tillverka band till mikrobröder till mycket bra pris, men inte lyckats bli helt klar. Kan nåt sånt här vara intressant? (Inte helt klara på bilderna)
![]()
![]()
Misstänker att fler kommer störa sig på det och det kommer att korrigeras till produktionen, GMTn är jag helt ok med men inte timvisaren; den måste blir längre.Nice spotted! Varför är dom så korta?![]()
Klart du får det om det önskasBjuder på en shot av mitt nyförvärv!
@Hjelm ge mig heads up om du släpper Zelosen nån gång
I övrigt: Zelos Hammerhead. Sjukt bärbar för att vara en stor klump! Gillar den!! Nu ska jag bara hitta ett passande canvas och läderband.
![]()
Klart du får det om det önskasgrattis till en fin klocka. Har ägt den två gånger. Så sjukt ball men tyvärr för stor för mig har jag konstaterat efter mina två romanser
![]()
Ok, så brunt läder är det du vill ha? (Passar asbra btw). Jag har en tanke som har bubblat i flera månader om att tillverka band till mikrobröder till mycket bra pris, men inte lyckats bli helt klar.
Kan nåt sånt här vara intressant? (Inte helt klara på bilderna)
![]()
![]()
Ventus Mori med blå tavla och mässing ring har jag haft och det var en trevlig liten rackare men det var väl väntat med Elshan bakom kulissernaLutar mer och mer åt en sådan lite närmare
sommaren om de finns kvar hos seriouswatches. Eller 40mm Helson SD/ventus mori. Vill prova något lite mindre i mässing denna ggn
Edit: Voyager fanns visst bara kvar i brunt och gen 1 grön nu...
Ventus Mori med blå tavla och mässing ring har jag haft och det var en trevlig liten rackare men det var väl väntat med Elshan bakom kulissernaTror att Voyager finns i alla utföranden för 2740kr direkt från Boldr.
När man skruvade in/ut kändes det som att det var små gruskorn som låg i gängorna typ.På vilket sätt kärvade kronan?
Bra att de fixade det!När man skruvade in/ut kändes det som att det var små gruskorn som låg i gängorna typ.
Glömde nämna att San Martin har ett par versioner också men de är lite väl högt prissattLutar mer och mer åt en sådan lite närmare
sommaren om de finns kvar hos seriouswatches. Eller 40mm Helson SD/ventus mori. Vill prova något lite mindre i mässing denna ggn
Edit: Voyager fanns visst bara kvar i brunt och gen 1 grön nu...
Ser grym ut! Fick precis en uppdatering att min börjat den långa färden från Ryssland. Någonting stenballt med Amphibias överlag och speciellt Scuba Duden
Sjukt noice ju!Ok, så brunt läder är det du vill ha? (Passar asbra btw). Jag har en tanke som har bubblat i flera månader om att tillverka band till mikrobröder till mycket bra pris, men inte lyckats bli helt klar. Kan nåt sånt här vara intressant? (Inte helt klara på bilderna)
![]()
![]()
Ska se till och ta mycket bilder! Bad dem kasta på en ny bezel med så ska bli kul att se. Men tar nog ett tag skulle ja tippa på. Senaste vostoken tog nog en två månader från shipping med grym delay i tullen. Men värt det!Tackar tackar! Blir kul att få se din när den kommer fram![]()
Very Nice komboHelt ok med det här bandet. Ser lite somrigt ut.
![]()
![]()
Den är fantastiskt fin och mycket prisvärd, tack själv för en mycket trevlig affär!Har länge sneglat på en Maurice Lacroix Aikon Blue och efter att jag såg M26 annons här på forumet så knep jag en snabbt! Kanske inte MICRO men definitivt "affordable"!
![]()
Tack för en fin och snabb affär, @M26!