Björn Boett
Guld
”Quality is very good enough!” Eller hur var det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min krona snurrar också trögt men det går att snurra timmar. Trycker man in den fastnar den så man får dra ut den. Alltså, det är ingen höjdare till klocka. Platt mineralglas, 36mm vilket känns fjuttigt samt löjligt låg vikt. Men kostade mellan en 3-4K nya då vill jag minnas, det var väl verket som kostnaden låg i mycket tror jag.
Vänta här nu, vad har du nu hittat på för hyss?Man tager vad man haver...
Seikonaut in the making Men i väntan på dom faktiska delarna har jag fått använda mig av SM Sub tavla med gyllene visare och indexVänta här nu, vad har du nu hittat på för hyss?
Jag har trott det sökt på ref och Kaplans mfl säger safir, dom borde väl ha koll? ref T65.7.488.61 stämmer iaf med min.Nä den är ingen höjdare, trevlig om man vill prova de flesta av funktionerna hos en Aerospace men inte så mycket utöver det.
Jaha är det mineralglas, trodde det var safirglas, där ser man!
Spännande, du är finurlig du!Seikonaut in the making Men i väntan på dom faktiska delarna har jag fått använda mig av SM Sub tavla med gyllene visare och index
Sannerilgen! Fin klocka och allt men vill även nämna hur dina bilder har lyft med några hundra procent på sistone, top notch44mm Formula 1 på en normalstor (egentligen ganska liten... ) hand och 20,5cm handled. Sitter som en smäck!
Tack Mäster, det värmer! Tog åt mig av kritiken kring bilderna i annonsen och har därefter försökt att dels lägga en sekund på presentation men också på små-redigering. Inget avancerat, bara typ vitbalans osv, men det har gjort underverk. Har aldrig riktigt tyckt det varit kul att fota innan, men nu blir det roligare hela tiden.Sannerilgen! Fin klocka och allt men vill även nämna hur dina bilder har lyft med några hundra procent på sistone, top notch
Ingen orsak, är själv en urusel fotograf så du får det ta det för vad det är samma här...fortfarande i någon utvecklingsfas men det är sjukt kul när man lyckas få till bra ljus och allt det där.Tack Mäster, det värmer! Tog åt mig av kritiken kring bilderna i annonsen och har därefter försökt att dels lägga en sekund på presentation men också på små-redigering. Inget avancerat, bara typ vitbalans osv, men det har gjort underverk. Har aldrig riktigt tyckt det varit kul att fota innan, men nu blir det roligare hela tiden.
Typ i tre veckor. Riktigt trevliga klockor. Är väldigt nöjd!Schysst! Inte sett märket tidigare, många riktigt fina klockor! Har du haft din länge?
Denna deklarationen blir den första med ränteavdrag samt fastighetsavgift. Ska bli spännande att se vad farbror staten säger
Den är bra den, riktigt bra! Nästan så jag börjar misstänka att du blivit owg, vilket iofs hade varit förståeligt med den pjäsen. Personligen lutar jag dock åt att den var ännu bättre på mesh, men det är bara jag Har något emot oyster, utan att kunna sätta fingret på det (och har flera klockor med oyster också... )Så mycket kärlek
Byter man bara länk lär den där vara riktigt trevlig!Den här borde väl vara ett alternativ till Tisotten? Sjukt affordable iaf.
Tackar tackarDen är bra den, riktigt bra! Nästan så jag börjar misstänka att du blivit owg, vilket iofs hade varit förståeligt med den pjäsen. Personligen lutar jag dock åt att den var ännu bättre på mesh, men det är bara jag Har något emot oyster, utan att kunna sätta fingret på det (och har flera klockor med oyster också... )
Colten assåSedan jag börjat luta mer åt kvartsverk än automatiskt dito har jag hållit låg profil här. De flesta mikrodykare jag gillar är automatiska tyvärr...
Inga mikros kvar, dock flertal affordable i form av G-shock. Sugen på att prova Seiko Arnie eller andra kvartsdykare.
Nuvarande uppställning:
Breitling Colt 41
Traser Commander Pro
Casio G-shock GW-7900
Casio G-shock GW-5000
Casio G-shock GMW-B5000
Vi vill se en bild på din nuvarande lattjolajbanlåda förstår du välTackar tackar
Ja den kommer inte åka ned i lattjolajbanlådan än på länge !
Jag har trott det sökt på ref och Kaplans mfl säger safir, dom borde väl ha koll? ref T65.7.488.61 stämmer iaf med min.
Det känns tunt och jag får inte den där safirkänslan men så är det nog, skulle väl varit repigare annars.
Får väl backa på det antar jag...
Tissot, Watches - Item no 594 859
TISSOT, Titanium Seven (100M/330FT), Ref no. T65.7.488.61, Case no. SKT-JA-10643 / T691K, men´s wristwatch, 38,5 mm, titanium, quartz, sapphire crystal, analog/digital, integrated original bracelet, folding clasp, Ref no. T690.650, approx 2005, case.www.kaplans.se
Ok Sir, skall knäppa en bild när jag kommer hem ikvällVi vill se en bild på din nuvarande lattjolajbanlåda förstår du väl