• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Baramats

Audemars
2-Faktor
Lystring alla trådmedlemmar!

@KlockTotte och jag har bestämt att han ska delta i omtalade #owgmarch med en klocka sponsrad av mig.

Tanken är att vi tillsammans hjälper till och skramlar ihop några slantar för ett gott ändamål som detta år är en organisation som jag även som privatperson är involverad i:

Kontakta Totte via PM så får ni ett nummer att Swisha valfri summa till så fixar han själva donationen i mikrotrådens namn som oavkortat går till välgörenhet.
(Från och med nu och hela Mars månad ut).

Vi hejar (pressar) naturligtvis fram Totte och andra deltagare i Mars så gott vi kan, har hört på omvägar att detta är en rejäl utmaning!


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hejjar men funderar på att delta jag med, med en egen klocka dessutom :D

Jag har varit skeptisk men ändamålet helgar medlen i det här fallet.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Hejjar men funderar på att delta jag med, med en egen klocka dessutom :D

Jag har varit skeptisk men ändamålet helgar medlen i det här fallet.
Japp, jag är också aningens skeptisk därav sponsringen så jag kan vara med men ändå inte, smart va?

Tycker alla som vill skall vara med men det ena behöver inte utesluta det andra tänker jag. Skänker man en liten gåva så är man ju ändå delaktig 😊
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Lystring alla trådmedlemmar!

@KlockTotte och jag har bestämt att han ska delta i omtalade #owgmarch med en klocka sponsrad av mig.

Tanken är att vi tillsammans hjälper till och skramlar ihop några slantar för ett gott ändamål som detta år är en organisation som jag även som privatperson är involverad i:

Kontakta Totte via PM så får ni ett nummer att Swisha valfri summa till så fixar han själva donationen i mikrotrådens namn som oavkortat går till välgörenhet.
(Från och med nu och hela Mars månad ut).

Vi hejar (pressar) naturligtvis fram Totte och andra deltagare i Mars så gott vi kan, har hört på omvägar att detta är en rejäl utmaning!


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Japp som sagt, skicka PM om du tex inte vill ställa upp själv eller bara vill bidra i denna fantastiska trådens anda och den goda saken.
Tanken är att jag lägger in bidragen som kommer innan den 28e när jag betalar "min" anmälningsavgift och då även såklart förklarar att bidraget kommer ifrån den allsmäktiga men ödmjuka "Stora tråden om micromärken och andra "affordables".

Tillkommer det fler bidrag under Mars så donerar jag efterhand det rullar in tänker jag.

Har någon något att tillägga, bättre upplägg mm så är det bara att skicka PM 🤗

Alla storlekar på bidrag uppskattas såklart! ❤️
 
Senast ändrad:

moggelito

Rolex
2-Faktor
IMG_20210216_163754.jpg

Måste vara uret som fått mest positiva reaktioner på jobbet😀

Riktigt trevlig är den faktiskt👍

tack @moggec 😀
Gött att du är nöjd 🙂 jag saknar den redan 😃
Monstret vart kanonbra den också, tack!
Lär posta bilder på den med men blir nog på "andra sidan" 😎
 

v0n

Patek
2-Faktor
Man tager vad man haver. Måste köpa en sån där knarkkostym.
Om jag får gissa vilt så tror jag @moggec har en i varje färg vid det här laget.

Det var förresten du som dissade mina Najkimjukisar som icke-gopnik, blev jätteledsen och gnagde i mig en hel påse solrosfrön (och loggade ut såklart).
Snor @Kreacon bild för nu kurrar det minsann i kistan, borodinskybröd mmmm 😄
89yibXb.jpg
 

Kreacon

Audemars
Om jag får gissa vilt så tror jag @moggec har en i varje färg vid det här laget.

Det var förresten du som dissade mina Najkimjukisar som icke-gopnik, blev jätteledsen och gnagde i mig en hel påse solrosfrön (och loggade ut såklart).
Snor @Kreacon bild för nu kurrar det minsann i kistan, borodinskybröd mmmm 😄
89yibXb.jpg
Brodinsky 24/7! Märker att jag missat en del! @KlockTotte i OWGM och du ska köpa dyrklocka! Vad händer?! 🥷🏼
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Huvva, jag har så osunda tankar...
Väntar på mitt senaste tillskott som ska komplettera (och fullända?) lilla samlingen.
Ska köra OWGM i år igen (och fullfölja) är planen, funderar på att logga ut från KS ett tag sen, hur fan ska det gå egentligen!? 😮😬

Bild för topic
5FD1DAE7-384F-4BE8-9D90-D9341E899A5D.jpeg
 

FOQ

Audemars
Helt OT.. @moggec
Om jag får gissa vilt så tror jag @moggec har en i varje färg vid det här laget.

Det var förresten du som dissade mina Najkimjukisar som icke-gopnik, blev jätteledsen och gnagde i mig en hel påse solrosfrön (och loggade ut såklart).
Snor @Kreacon bild för nu kurrar det minsann i kistan, borodinskybröd mmmm 😄
89yibXb.jpg

Oj! Måste ha druckit vin. Det är väl inte byxornas märke som avgör utan hur man känner sig hjärtat ❤❤

Ber så klart om ursäkt din långsinta gopnik! 😆

Edit: nu loggar jag ut. Blev kränkt av mitt eget inlägg.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Oj! Måste ha druckit vin. Det är väl inte byxornas märke som avgör utan hur man känner sig hjärtat ❤❤

Ber så klart om ursäkt din långsinta gopnik! 😆
Det kanske inte var du när jag tänker efter, brukar ju inte göra det (tänka efter alltså).
Är tvärsemot långsint Mvh/ Doris Da Gopnik ❤️
 
Senast ändrad:

Norp

Rolex
2-Faktor
Japp som sagt, skicka PM om du tex inte vill ställa upp själv eller bara vill bidra i denna fantastiska trådens anda och den goda saken.
Tanken är att jag lägger in bidragen som kommer innan den 28e när jag betalar "min" anmälningsavgift och då även såklart förklarar att bidraget kommer ifrån den allsmäktiga men ödmjuka "Stora tråden om micromärken och andra "affordables".

Tillkommer det fler bidrag under Mars så donerar jag efterhand det rullar in tänker jag.

Har någon något att tillägga, bättre upplägg mm så är det bara att skicka PM 🤗

Alla storlekar på bidrag uppskattas såklart! ❤️
Underbart 😍Det här blir väl inga problem för dig @KlockTotte ? Hoppas du fixar fram något riktigt snyggt @Von 😁
 
Topp