Hejjar men funderar på att delta jag med, med en egen klocka dessutomLystring alla trådmedlemmar!
@KlockTotte och jag har bestämt att han ska delta i omtalade #owgmarch med en klocka sponsrad av mig.
UTMANING - OWG 1 månad 2021
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Tanken är att vi tillsammans hjälper till och skramlar ihop några slantar för ett gott ändamål som detta år är en organisation som jag även som privatperson är involverad i:
Min Stora Dag l En dag för att orka flera
Min Stora Dag ger barn en livsviktig paus i kampen mot sin sjukdom eller diagnos.minstoradag.org
Kontakta Totte via PM så får ni ett nummer att Swisha valfri summa till så fixar han själva donationen i mikrotrådens namn som oavkortat går till välgörenhet.
(Från och med nu och hela Mars månad ut).
Vi hejar (pressar) naturligtvis fram Totte och andra deltagare i Mars så gott vi kan, har hört på omvägar att detta är en rejäl utmaning!
Jag har varit skeptisk men ändamålet helgar medlen i det här fallet.