Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack själv . Den ser ut att sitta fint .
FörlåtNej det där är verkligen inte för alla. Helst inte när ovanstående skickar en klocka till en mitt i alltihop
Tack för ditt bidrag och tack för att du ville släppa klockan Tyvärr blir det ingen WS förrän spektaklet är över. Men den som väntar på något gott
Jag kan vakta den åt dig... Den var riktigt schysst!Nej det där är verkligen inte för alla. Helst inte när ovanstående skickar en klocka till en mitt i alltihop
Tack för ditt bidrag och tack för att du ville släppa klockan Tyvärr blir det ingen WS förrän spektaklet är över. Men den som väntar på något gott
Just därför ju!Nej tack, det är inget för mig. Jag älskar att byta klocka en eller ett par gånger om dagen!
Däremot är jag mer än gärna med och bidrar till välgörenhet, i det här fallet via allas vår plåthövding @KlockTotte & @Von
Kör bara höger. Det är sen gammalt. Bättre kontroll över den. Träffar färre dörrkarmar...Hmm ska man öva in klocka på höger, tycker nästan alla klockor sitter perfekt där
Kör bara höger. Det är sen gammalt. Bättre kontroll över den. Träffar färre dörrkarmar...
Inlägg nr 111.111
Max sju minuter sen måste man visa, det är sen gammalt.
Väldigt trevlig tavla på den!Inga fel med soluppgång under morgonpromenaden! Länge sen sist.
Lite ryskt på handleden idag.
Hur är höjden på den?
Det dök upp en Sharkdiver 38 Titanium idag.
Ska känna på den lite mer innan jag uttalar mig mer detaljerat. Finns några saker som inte lirar men över lag är den bra. Riktigt bra.
Hur är höjden på den?
Kör bara höger. Det är sen gammalt. Bättre kontroll över den. Träffar färre dörrkarmar...
Verkligen, den har åldrats väl! Om en annan ändå kunde åldras med sån värdighet också .Väldigt trevlig
Väldigt trevlig tavla på den!
Verkligen, den har åldrats väl! Om en annan ändå kunde åldras med sån värdighet också .
Gav under 200:- för den för några år sen om jag inte minns fel. Det har jag inte ångrat en enda sekund.
[/QUOTE
Har på båda beroende på humör men jag har nog något fel på hjärnhalvorna (högerhänt, vänsterfotad m.m Man vänjer sig ändå rätt snabbt med det mesta.Har också klockan på höger men det är för att jag är vänsterhänt