Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt in! Double trouble!!
Goding i repris! Kunde naturligtvis inte försitta chansen till en affordable sommardinka!
Allt som allt en mycket trevlig Amphibia uppsättning om jag får säga det själv
Nej, jag har det nya caset utan ventil. Slipper gärna ett extra hål i boetten.Aha, men du har ingen i din då? Ja, gult är snyggt tycker jag.
Ja jag förstår alla punkter! Men hör gärna av dig så kan vi känna på varandra ifråga om framtida affär!
Ja, jag köpte direkt från Lorier. Minns inte exakt vad det landade på men det var i alla fall 25% moms samt administrationsavgift på 140kr eller så.
Nja, köper man en billig produkt så tycker jag i alla fall att man får räkna med halvdan QC och jag blir alltid lika förundrad när folk lägger upp bilder i bl.a. Zelos Facebookgrupp och har synpunkter på extremt minimala kosmetiska defekter när de samtidigt vill betala ett väldigt lågt pris för produkten. Det är klart att man ska kunna räkna med att få en hel och fullt fungerande produkt oavsett prisklass men jag tycker att det är lite orimligt att ha jättehöga förväntningar och krav på detaljnivå när vi pratar om en lägre prisklass. Att vissa mikromärken tar den kostnaden ur egen ficka för att få nöjda kunder är så klart beundransvärt men ingenting jag tycker att man ska räkna med då en låg prislapp i de allra flesta fall innebär att genvägar har tagits på olika sätt.
I mångt och mycket betalar man för image, varumärke osv. men det är klart att man med en dyrare produkt till viss del även betalar för en högre nivå av både kvalitet och kvalitetskontroll och då tycker jag att kritiken är mer befogad om man har synpunkter på att lumeappliceringen kanske är lite ojämn eller vad det nu handlar om.
Regular och totalt värdelös på switch. Men rätt bra på fakie.
jaja du menar switch nollie då ja
Om det är någon som är sugen på en Aquadive Bathyscaphe GMT i fin gul färg så finns det en på Ebay till ett skapligt pris.
https://www.ebay.co.uk/itm/164732771779
Verkar vara en bra säljare också, jag har följt personen på Instagram länge och det verkar vara en schysst typ. Köööp!
https://www.instagram.com/p/CIz71uMLD8A/?igshid=1xoqvqh0cbrxh
Lite väldigt mycket avundsjuk
naaaajs, hör av dig vid eventuell flipp, köper gärna tillbaka den vad det liter.
Eller hur!Veckans andra nykomling också på plats! Tack @Jeser90! Fan vilken cool klocka det är. Vilken dag! Dessutom exakt en månad till planerad bf, så perfekt tid att få hem lite nytt och kunna "lugna sig" på marknaden lite
Aldrig är ni nöjda. Förra gången postade jag en med Poseidon-loggan och då var det folk som ville ha en utan. Köp den och måla dit en egen logga.Inte utan Poseidon-loggan...
Guld är inte riktigt jag, men jag gillar modellernaDu borde köpa ett dubbelpack Pagani istället...
Men älskar den SKX:en
Jag har exakt samma kombo!Scurfa på tropik idag.
Tack själv vännen!
Tackar ödmjukastSå grymma! Gillar den gula(?) lite extra.