Och dom säger att denna tråd är en lekstuga * suck * Natti nattiSånt jäkla tempo med så man får sålla som få bland inläggen Godnatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och dom säger att denna tråd är en lekstuga * suck * Natti nattiSånt jäkla tempo med så man får sålla som få bland inläggen Godnatt
Fina bilder! Jag blev väldigt förvånad över att det var en så pass enkel macrolins men det kanske inte finns några större kvalitetsskillnader mellan olika varianter? Lite som med HDMI-kablar där det finns produkter i alla möjliga prisklasser men där det i slutändan handlar om en digital signal som antingen fungerar eller inte fungerar utan något mellanting.Tack. Samsung galaxy s20+ och en macro lins fr Claes ohlson
Haha, jag känner mig fortfarande lite vilsen men tror att jag fattar vad du menar.Ren & skär kvalitetskontroll och inget annat är det jag menar. Sen vad kvalitet är eller innebär är något helt annat, på den finns det väl lika många svar som medlemmar på KS, hänger du med på skillnaden eller iaf hur jag resonerar?
"Skavanker" var ett klantigt ordval från första början och egentligen var mitt ursprungliga inlägg bara en retsticka till @Nicke75 (han GILLART! ).
Angående hur tillverkare tillämpar sin kvalitetskontroll har jag ingen aning om men du har säkert rätt
(medveten om att jag har en liten annan nivå och syn på klockor än medel iom att jag sysslat med det här så så jäkla länge och dessutom ser klockorna från både in och utsida i de flesta fall...kanske inte meningen man ska förstå mig heller alla gånger ).
Jag håller med och överallt läser man samma typ av kommentarer så det skulle inte förvåna mig om det dyker upp en mindre variant så småningom.Fasen att den inte var LITE mindre bara... men det säger jag iof om typ 90% av alla klockor
Det låter väl inte helt dumt! Lite galet eventuellt men det är ok.jotackbarabra tackar som frågar prylbög som jag är räcker det ofta med att bara titta på de andra klockorna.
Cool Armida!
Val val val, skönt att slippa säger jag och det får jag säga för är ju med i OWGM även om jag inte fattar nånting
Kämpa på! Vi håller på dig. Du reppar ju hela tråden tack vare insamlingen! No pressure.Det går braaaa Jäkligt najs bild på en najs tidvisare
Och dom säger att denna tråd är en lekstuga * suck * Natti natti
Yes, så långt jag kan spåra den så är det nog så. Gjorde ett byte här på KS utan att riktigt veta vad det var för nått, men den har överträffat mina förväntningar. Äntligen en länk som alltid sitter bra!!Känd från instagram? Köpte du den här på K&S, då är det kanske min gamla blue steel.
Hösten 2019 tog det liksom stopp tycker jag. Sälj på ebay, Catawiki till hela Europa och annanstans så försvinner utbudet här och då går väl priserna upp och marknaden återvänder, kanske.Känns som det varit trögt och svårsålt länge nu.
Ett solkart samband med Covid-19.Hösten 2019 tog det liksom stopp tycker jag. Sälj på ebay, Catawiki till hela Europa och annanstans så försvinner utbudet här och då går väl priserna upp och marknaden återvänder, kanske.
Det är nästan bara byt-köp som funkar hyffsat nuförtiden.
Den tavlan är grym.Jag diggar den. Har lite OP36 vibbar men med egen touch.
Ser jättefin ut om inte några mm för stor bara. Släpper dem denna i 36-38mm är det en homerun.Alltså...rekommenderas stark. Riktigt bra, tavlan lyser fint i solen..
Sitter och funderar på vilken av alla många, jättemånga superolika klockor man ska välja till morgondagen. Svårt att välja... Förresten, hur går det för er, OWG-dudes och dudettes?
Tycker ändå 40mm ele 39.7mm för att vara exakt sitter grymt bra..Ser jättefin ut om inte några mm för stor bara. Släpper dem denna i 36-38mm är det en homerun.
Morning!
Det är månen bakom garaget ser du väl, en fail bild som jag ändå tyckte blev spännande. Mitt garage ligger på västkusten, grattis till dagens geografiprisWhaaat vad är det för bild?! Är det solen? Nu? #skamligtdåligkollpåalltnorromsthlm
Hut bra som helst! måste nog införskaffa en sån länk, smalnar den av vid låset eller nä?Tog lite tid att installera tavlan men den gav med sig till slut
710548 Pamphibia på Meranom länk!
Riktigt robust. Ägt den modellen 2gr...Morning!
Här är den stygga (men coola) kusinenGillar den där mer och mer varje gång jag ser den.
Här är den stygga (men coola) kusinen
Oxå sugen. Samfrakt?Hut bra som helst! måste nog införskaffa en sån länk, smalnar den av vid låset eller nä?
Absolut, men jag hittar då inga såna där kurvade ändlänkar på meranomenOxå sugen. Samfrakt?
HIttar till 710 men inte 150/170. Däremot verkar det endast gå att få det skickat med ryskaposten. =(Absolut, men jag hittar då inga såna där kurvade ändlänkar på meranomen
Är jag blind eller, kan inte du länka? Man brukar inte kunna lägga till UPS under 700 spänn om jag minns rätt, får la skramla ihop lite mer prylar så småningom baraHIttar till 710 men inte 150/170. Däremot verkar det endast gå att få det skickat med ryskaposten. =(
Är jag blind eller, kan inte du länka? Man brukar inte kunna lägga till UPS under 700 spänn om jag minns rätt, får la skramla ihop lite mer prylar så småningom bara
Dags för lite orange